komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

9/18/05

mangal kömürü çok pis bişey

sabah kalktım kapı çalıyor,pin gelmiş hade pikniğe gidelim diyor ,adamın canı deniz istiyo ama piknikti denizdi derken en sonunda yenik düştü,hade gidelim dedik gittik ,yolda ünlüerin marketine uğradık inek aldık, yenirmi yenir şeklinde vardık çayıra, işte mangal felan yaktı adamlar bizde pinle kırolar diye güldük bol bol ,tabi cüceler o kadar çoktuki peşlerinde koştuk ,sonra sinir olduk bu kadar cüceyle kıramı gelinir biz pamuk prensesmiyiz lan diye,neyse herşeyi pişirdiler kusana kadar yedik pis pis oldu üstlerimiz benim cüceler çıplak ayak takıldı eve dönerken ayakları hobit gibiydi eve geldik suya bastım bunları, sona kayınanneler gittik kandil mevzuna , karbeyaz bi helva yapmıştı ayıp olmasın diye yedim azcık ,sona baktım cüceler iyi yiyo yedirdim hepsini onlara tabağım pırıl pırıl oldu ,eve geldik uyuyun uyumayız kavgası oldu adam maça gitti beni yine yanlız bıraktı okudum sülalesine arkasından kandil günü kabul olmuştur heralde... düşünsün artık başına gelicekleri sonra herkes uyudu ben uyuyamadım oyun oynadım azcık zımbamla konuştum güldük yine,cücelerin salaklıklarını anlattık en salak hangisi diye düşünürken ikimizinde çocukken kedileri kız köpekleri erkek sandığımız çıktı ortaya,anladıkki en salak bizmişiz yarın temizlik yapmazsam evi belediye basıcak bilmiyorum yarın temizlik yapıcakmıyım yoksa belediye görevlileriyle oturmak daha mı iyi olur daha karar veremedim...

2 Comments:

  • canim benim yerim o hobit ayaklari dicem ama migdemde bulaniyo dusundukce :)) ne iyi etmissiniz guzide bir pazar gunu gecirmissiniz hem yediklerinde yanina kar:) ya biz hakikaten ne salakmisiz dimi kedi kopek olayi :)) daha kimbilir ne salakliklarimiz vardi ama iyiki hatirlamiyos:) bu arada merakla makinanin icadini bekliyorum bende kendimi mumkunse 100 yil oncesine madagaskar'a yollicam bi zahmet :)belki aklim dinlenir acuk orda :) bugun icinse bence bosver direk belediyeye tel acip kendi evini cop ev olarak ihbar et gelip temizlerler belki kiz olmazmi oole ?? baktin istedigin gibi olmadi bide ustune evimi yok yere gelip darmadagin ettiler diye dava edersin :) sevgilerimi sunuyor neseli ve meseli bir hafta diliyorum...
    zimban

    By Blogger aklimdangecenler, at 8:03 PM  

  • gecenin yarısı gözlerimden şakır şakır yaşlar gelene kadar gülmüşüm içerde numan uyuyo (kendileri azcık eşim olur..sürekli uyuduğu için artık bu isimle hitap ederim)daha önce kızıma kelebek derdim. sayfan beni fena bozdu .ona da içimden AT SINAĞI (sineği) demek geçti. işte onlar uyuyo bende sana yazıyommm. Harikasınnnn Cem Yılmaz artık yılar bu yazılardan sonra(pardon idare et azcık , bu ıııırençç esprileri, walla espri yapmaya yapmaya unutuyo insan. kayınannen ve etrafında onbin yüzmilyon kayınanne olsa sen unutmazmıydın bazı şeeeeleri. Neyse SANA MİLYONLARCA TEŞEKKÜR , YÜREĞİNE,BEYNİNE,PARMAKLARNA SAĞLIK.Sevda :)

    By Anonymous Anonymous, at 3:30 PM  

Post a Comment

<< Home