komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

9/20/05

kıç ağrısı

dünde bugün gibi birtakım işler yaparak geçti günüm ,belediyeden gelen olmadı okadarda bekledim belki gelip sevabına evi toplarlar diye ,ama yok işte yapmazsan kimse yapmaz şeklinde bütün işler beni bekliyor,neyse bugün yinede güzel birgün sonbahar dürtüyo biraz ama ilk bahar kadar değil, nedir bu baharların benimle derdi hiç anlamışda değilim ayrıca, oysa ben onları çok severdim,yani ya yaz ya kış olacak bünyeme ters geliyo baharlar artık,evin nerelerine zanak saklı aramakla geçiyor ömrüm ,ayrıca neden herşey kağıt yada atılabilir değilki nedir bu zaman israfı yaa,yapacak birsürü güzel şey varken neden duş perdesi ciflemem gerekiyor üstelik bir müddet sonra yine yapıcam ,hadi duş perdesini geçelim hergün yemek yap hergün bulaşık hergün çamaşır abi hayatım geçiyor bu işlerle yahu,cüceler zaten sanki bu konuda eğitimli gibiler nasılda güzel dağıtıyorlar toplu yerleri sanki dağınık yerde oturmak ayıpmış gibi bide bana nasihat çekiyorlar ,abi siz dağıtıyosunuz heryeri lan,pis cüceler... ay ne bileyim ya bütün bu işler işte bana kıç ağrısı gibi geliyor çok gereksiz vede yapışıp gitmeyen cinsten ,şimdi gidip bakıyım tavuk yeterince pişmişmi pişmediyse daha ne istiyor derdi nedir ,tavuksun piş dimi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home