komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

9/20/05

arkadaşlık meselesi

bu konu çok pis bir konu bence ,yani iyi arkadaşsın,samimisin, hatta her haltını anlatıyorsun birbirine,kankasın tamamda ,yani insan insana ne kadar karışabilir yaa ben sana sevgilimle nasıl yiyiştiğimi anlattım diye sen bana ulan amma yiyişiyosunuz biraz az yiyişin diyebilirmisin , diyemessin öle arkadaşlık olmaz ben sana her bokumu anlattım diye zartıma zurtuma karışamazsın, ha karışırsın, ama bende senin ağzına sıçarım,çok ince ayarlar bunlar tabii, insan arkadaşına zarar gelmesin diye tabi eleştirir yorum yapar falanda noluyo bu kadar kesin yargılamalar yani,ay amma çok görüşüyosunuz berkle bak söylemedi deme bıkacak bu çocuk senden , hem neden sürekli dekolte giyiyorsun sonra seni basit kadın sanır çıkart onu bilmiyorum ben hayatta giymem..... sanane.... ben sana soruyormuyom bu kıçın karpuz gibi nasıl büyüdü böyle diye sormuyorum o zaman herkes kendi işine baksın abi , kasmayalım birbirimizi ,mesafe iyidir her zaman, sen orda kal ben burda, iyi böyle... normal arkadaşlık edemeyenleri illa ben vıcık olucam diyenleri dışarı davet ediyorum ben, hiç işim olmaz kendileriyle........herkese sevgiler

1 Comments:

  • Agzini opim ne guzel yazmissin, icimden gecenleri daha iyi yazamazdin benim guzel arkadasim :) bugun dusundumde biz senle 20 yil olmus arkadas olali , dedim vay be olamaz bu kadar yaslandikmi biz ?? ama 20 yil icinde baymadikmi birbirimizi kesin baymisizdir, ama ezmedik birbirimizi vede sinirlarimizi cignemedik, daha nice 20 yila karismadan ellesmeden sevgili dostum :)
    zimban

    By Blogger aklimdangecenler, at 1:27 PM  

Post a Comment

<< Home