komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/15/05

kelebeğin kanatları

ne yaptım hafta sonundan beri.. sürekli bilgisayar başındayım yaa,evde işleri falan hak getire,gerçi benim açımdan hiç problem yok ama problem edenler var tabi,dün gece ilk defa erken yattım bilgisayara takılmadan aferim bana,bu gün artık dışarı çıkıyorum yoksa yine aynı şey olacak pinekliycem bilgisayarın başında akşama kadar,aslında çalışmam lazım belkide artık fena alıştım evde oturmaya,biliyorum arıycam evde oturmayı ama böylede olmuyorki,iş nerdeyse bir zahmet beni bulabilirmi acaba,evde bir ütü birikti şimdi başlarsam yarın akşam biter o denli,acaba bir kısmını atsammı diye çok ciddi düşünüyorum,evde otur otur insanın yazacak fazla bir şeyide olmuyor canım günlük,ne anlatayım sana ben nasıl pozisyonlarda uyuduğumumu...sana cücelerin dün akşam oynadığı oyunu anlatayım sonrada gidip hazırlanayım canım benim başkada bir şey çıkmaz bugün benden..
.....tamam kızım sen bakıcısın ben işe gidiyorum
... hayır ben bakıcı olmam sürekli işten arayıp yok mama verme meyva suyu ver yok uyudumu diye sorup duruyorsun bakamıyorum istediğim gibi
.....yaa tamam aramıycam söz veriyorum
.....annecim bende oynarım sizle sorun olmaz o zaman
...tamam annemde senin müdürünmüş
....hadi işe git
....bak çocuğuma güzel bak
....yaa anne yaa
......cüce hanım cüce hanım siz işinize gelirmisiniz canım benim,bu raporlar hazırlanmamış, toplantıya giricem şimdi hadi işinizin başına
....şimdi bu raporlarımı hazırlıyorum
...evet canım işte bu kelebeğin kanatlarını hemen boyayınız ,toplantıya yetiştirmeniz lazım yine işe geç kaldınız ne olucak böyle
....bakıcı kadınla biraz sorun varda
....ben bilmem bakıcı falan ,kelebeğin kanatları lütfen
.....bu renk uygunmu size müdür hanım
....hımmm evet fena diil
......zırrrr telefon
......efendim ben müdür hanımım
......ben bakıcı hanımım çocuk kustuda annesine haber vericem
.....ben veririm canım temizleyin çocuğun üstünü
...temizledim zaten haber veriyorum sadece
....alah allah neyi haber veriyosun bakıcı hanım işimiz var burda böyle zırt zurt olmazki canım
....peki sonra arıyım ben
.....cüce hanım evden aradılar bebeğiniz kusmuş ama temizlenmiş onu söylediler
...aaa ben bir arıyım
...hayır yaa kelebek bittimi toplantı vardı
....ya tamam ya kelebekmi önemli bebekmi anne yaa
...anne yok müdürüm ben
.....ya tamam oynamıyorum senle yaa eve gidiyorum ben
.....bi dakka çıkamassınız istediğiniz saatte kovarım sizi
.... kov ya kov yaa
.....kızım annemle oynamıyalım bidaha
....evet yaa vermedi telefona seni
.....pardon toplantıya giricem ben boyanmamış bu kelebek ne olucak şimdi
....yaa tamam anne yaaa .. babaaaaaaaa annem delirdi yaa
.....oynamayın kızım annenizle bi daha kendiniz oynayın

2 Comments:

  • ayyy ben böyle müdür görmedim. bir de çalışıcam diyosun bak böyle oluyo işte o zaman:)) müdürsüz bir iş bulursan haber ver canım benim:)

    By Blogger zehra, at 12:51 AM  

  • Hehe bir önceki yazına bak neden kızcağız sana özeniyor anladın mı? Okuyup çalışıp senin gibi bir müdürü olacağında mı korktu acaba? :))

    By Blogger Gün, at 1:50 AM  

Post a Comment

<< Home