komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/11/05

öküzlük ettim...

hasta olmak çok fena birşey yaa,kimse hastalanıp sürünüp yataklarda kalıp,vücudunda yaralar açılıp ,en sevdiklerine bile rezil olup ölmesin,ölmek daha kolay olsun uzun sürmesin bu kadar,yaşıyor görünüp aslında çoktan ölmüş birisine bakmak zorunda kalmasın kimse
utanıyorum böyle şeyler düşündüğüm için aynı zamanda, en sevdiğim çocukluk arkadaşlarımın babaları bu durumda, onlar hiç istermi ölsün babaları,onlara hiç zor gelirmi bakmak,insan ne olursa olsun yanında ister sevdiğini değilmi...öküzlük işte bilemedim..özür dilerim

1 Comments:

  • Değil öküzlük inan ki, sevdiğinin acı çektiğini görmek kadar acısı YOK... En sevdiğim ela gözlerin ( babamin) başında son 28 saatinde, yeter Allahım acı çektirme diye dua ettim, yalvardım dr'lara hissettirmeyin ne veriyorsanız verin O'na diye :((

    By Blogger Gün, at 3:11 PM  

Post a Comment

<< Home