komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/9/05

eski anılar ... birinci bölüm

karar verdim ben ,yazacak birşey bulamayınca eskilerden birşeyler anlatıcam sana günlük;
bugün beni nasıl istemeye geldiler önce onu anlatmak istiyorum,direkle benim çok eski bir geçmişimiz var yıllar içinde ayrıldık barıştık ,başkalarıyla görüştük ,bööyle sürdü bu iş,neyse ailesi beni pek sevmedi özelliklede annesi,kadın ilk günden anladı gözümün fena halde oğlunda olduğunu,onun oğlu dünyada yaşayan en asil varlık olduğu içinde beni hiç bir zaman uygun görmedi tabikide,direk beyde klasik bir anne kuzusu olduğu için bir annesine bir bana doğru gidip geldi yıllarca,ben amerikaya gittiğimde direk beyde askere gitmişti ,tabi askerlik bunalımımıdır nedir en son 2 sene önce görüştüğümüzü unutup bana ilanı aşk ediverdi,o güne kadar hayal edipte asla sahip olamadığım ne kadar sözcük varsa hepsini söyledi bana kısa keseyim sonunda ben amerikadan evlenmek üzere geldim,bir kaç ay sonrada beni evine götürüp resmen tanıştırdı,gerilim hat safhadaydı ama olsundu... tabi bana çaktırmadı kimse güya gerilimi,neyse efenim sonunda beni istemeye karar verdiler ,birinci anne baba savaşı o zaman oldu tam olarak,bizimkiler ayrı olduğu için babam annemin yaşadığı eve gelmeyeceğini açıkça belirtti,biz annemle kukumav gibi ne bok yiycemizi düşünürken,annemin bir arkadaşı ve kocasını çağırıp bu konuyu halletmeye karar verdik,gelecekleri gün yaptığımız temizlik ve hazırlık konusunda uzun uzun yazmak istemiyorum ama abartmıştık o derece,bunlar kayınanne kayın baba.kayınbirader ve elti hanım olarak geldiler direk beyle beraber,önce herkes birbiriyle nasılsınız iyimisiniz çok iyiyim teşekkürler siz nasılsınız isimli oyunu kişi sayısı çarpı kişi sayısınca oynadı,daha sonra ortamın gerginliği ve sessizlikle dolu dakikalar benim karnımdan gelen sinir bozukluğu gürültüleriyle bölündü, işte kahveler yapıldı sıra geldi o soruyu sormaya kayınpederim başladı , efenim biz allahın izni paygamberin kavliyle tozbezi hanımefendiyi oğlumuz direk bey diycek sanıyorsun dimi günlük hayır canım benim direğin abisi bıyık beye istiyorum dedi,düşünki günlük bıyık beyin karısı organ hanımda orda...tabiki direk hemen atladı baba ona aldın sıra bende.. neyse efendim sonunda beni doğru sahısa isteyen kayınbabam rahatladı ve çay servisi başladı... canım kayınbabam o gece formunda olduğu için ilk bardak çayı annemin bembeyaz halısına döktü ve ev karıştı kayınannem kendini ordan oraya atıyor ben temizlerim diye feryat ediyordu annem önemli değil kalsın diyor, ama nafile annemede izin vermiyor sonunda herkes dediki tozbezi silsin,içeri bez almaya gittiğimde evin tüm bezlerinin don yada delikli fanla olduğunu gören ben annemi derhal çağırdım ve dedimki ben bunlar elimde hayatada içeri gitmem, canım annem bana baktı ve buldandan aldığı kenarı simli el dokuması çarşafı kesip bana verdi,tabiki bir saray soylusu olan kayınannem eminim bu detayı gözden kaçırmamıştır diye düşündüm o zaman,ben halıyı sildim,neyseki gecenin sonu geldi,herkesi uğurladık ve kapının önünde annem ben ve kimin olduğunu bilemediğimiz bir çift erkek ayakkabısıyla başbaşa kaldık,tabiki anneme hemen içerde birimi kaldı acaba diye sordum fakat hayır herkes gitmişti yaklaşık 10 dakikalık bir sessizlikten sonra,annem ayakkabı yokmuş gibi davranmamızı önerdi ,tam o sırada kapı çaldı,direk bey elinde bir çift erkek terliği olduğu halde kapımızda sinir krizi geçiriyordu,babam dedi ,zaten başka birşey demesine gerek yoktu o kadar gerilimin ardından annemle ben dağıldık,en komiği ne biliyormusun sevgili günlük kayınbabam evden çıkıp arabaya doğru yürürken asil bir sesle, bir yerden soğukmu geliyor demiş....

7 Comments:

  • Haha, supermis yaa :) Bu isteme ortamlari ister istemez bi gerilimli oluyor, insanlar saskin ordek gibi davranabiliyorlar.

    By Blogger YesilErik, at 3:02 PM  

  • ben de yarıldım sabah sabah, önce aklımdageçenlerin zilliyle muhabbeti üstüne bu, ehueheuhu

    By Blogger mono, at 12:22 AM  

  • hahahahahah ne diyim çok komiiiik yaaa. öptüm canım:))

    By Blogger zehra, at 1:08 AM  

  • çok komik ya:)olan kenarı simli buldana olmuş :)

    By Blogger dreambyduru, at 1:13 AM  

  • Öldüm bittim burada, sen hep yaz, hep yaz. Offf, karnım ağrıdı.

    By Blogger Doruk, at 2:14 AM  

  • ayyyyy bitti mhikayene tozbezi süpersin gerçekten de :)Ben bizimkileri bir alemler diye biliridm ama beterin beteri varmış..
    Ben Yeşim blogunu ilk kez ziyaret ediyorum.Çok hoş gerçekten de benimkine de beklerim.
    İzin verirsen seni arkadas listeme eklemek isterim.
    www.blogcu.com/yaldizy (kavak yelleri)

    By Blogger Hayatta Giderken, at 5:37 AM  

  • ayyyy gülmekten gozümden yaş geldi ya ay galiba sinirlerim boşaldı ben boyle komik bir şey daha okumadım yaaaa ah off ay...

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 1:00 PM  

Post a Comment

<< Home