komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/17/06

enli atlet

bu resme bakınca canım bahar gelsin istedi yine,ben bahar yaz insanıyım sarmıyor beni soğuk garip renkli havalar ,gerçi bu sene hava çok şahsiyetsiz davranıyor kışmı geldi vazmı geçti anlaşılmıyor istanbulda,maymuna döndük iyice ne giyecek belli ne içecek(bu içecek kısmını cümle bütünlensin diye kullandım alakasız olduğunu biliyorum konuyla)..
bu gün bizim mahaledeki bir vakfın koro seçmeleri vardı cücelerle gittik ,ben onları bu kadar yetenekli bilmezdim aferim dedim çıkışta ,ama yinede yeterince yetenekli değiller ki bir aylık deneme süresince aldılar koroya bakalım nolucak...
direk eskişehire gidecek az sonra aldımı beni yine bir kasavet ,işte böyle güzel günlük havadan sudan konuşarak bu postuda tamamlamış oldum,birde kızların okulda okumak için kıçlarını yırtarcasına uğraşması sonucunda sonunda bugün çözdükleri bir cümle varki bugünün anlam ve önemini o denlide güzel anlatıyor, kendisini kuran arkadaşın önünde saygıyla eğiliyorum ve bu nadide cümleyle yazıma son veriyorum.....enli atlet ninene ait.....

6 Comments:

Post a Comment

<< Home