komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

4/1/06

şunlar bunlar

namestem geldi benim türkiyeye, gittim gördüm kuzusunu sevdim sevdim , allahım yarabbim böyle sıcak böyle sevecen çocuk allah herkese bir tane versin durup durup seni seviyorum demeler, gelip gelip sarılmalar, öpüş kokuş oturmalar hepsi bir arada , böyle sevgi dopingi alıp geldim eve, bizimkilerde seviyor öpüş kokuş olmayı ama namestenin sevgi kelebeğinin dozu yüksek neresine ne yapacağımı bilemedim, allah hepsinin yanında olsun nazarlardan korusun işallah amin...
yanlız bir mevzu var ,bu çocuk bizim hepimizi ecik bücük böyle çirkin maymunlar olarak düşünmüş olmalı bundan önce çünkü bana sen o kadarda çirkin değilmişsin ,hatta güzelmişsin dedi ... hemde ingilizce tabi direk namesteye baktım haliyle nasıl anlattın lan çocuğa beni diye..
aaa kadın gülüyor .kesin dediki bu, kızım biz dünyanın en güzel insanıyız bak gidicez türkiyede sakın korkma bunların hepsi maymun..neyse sevgi kelebeği artık güzel olduğumuzu biliyor
yazamıyorum uzun zamandır biliyorum valla yüzüm eğik size karşı değerli günlük, biraz karıştı içim dışım bu aralar yoluna giricem işallah..
yine sobeleme olayları olmuş, dur yazıcam sonra hepsini, kızmasın kimse bana, öyle dertlendim bu aralar azcık, ama geçiyor, yani kendi eşekkafalığım işte ...
diyceklerim bunlardır şimdilik severim herkesi canı gönülden ...

8 Comments:

  • ppçok seviniyorum buluşucaz diye, özledik biz namaste'yi, hiç görmesek de yahu:)

    By Blogger Doruk, at 2:54 PM  

  • Ben bunca zaman nası keşfedemedim tozbezi hanımı....Bize de beklerim=)

    By Blogger Age35, at 11:59 AM  

  • İyi ki namesten gelmiş lan tozbezim,yoksa yazısız kalcektik.

    By Blogger kedi, at 2:49 AM  

  • İyi ki namesten gelmiş lan tozbezim,yoksa yazısız kalcektik.

    By Blogger kedi, at 2:50 AM  

  • ya ne guzel bol bol gezin siz gule oynaya istanbullarda, namaste'nin kizina da cok guldum acikcasi ne bilsin yavru, oyle hayal etmis iste bilincaltinda???sebebi namaste'ye bidaha sor bence:)

    By Blogger elma, at 5:01 AM  

  • eşekbaşı nerde be bilen var mi?

    By Blogger acicikolata, at 12:48 PM  

  • sobeeee:)

    By Blogger elma, at 11:26 PM  

  • bugün hos isimli bloglarda gezinme günü. sirayla gidiyorum: mutfak cami, asortik krep, tozbezi.. ne seker isimler bunlar. çok eglenceli bu is.
    biz de bekleriz efendim. kekimiz var, hemi de çilek soslu!
    tijen

    By Blogger Tijen, at 1:04 PM  

Post a Comment

<< Home