komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

9/1/07

IAN




sene kaç tam emin değilim ama 91 olması çok olası,jethro tull istanbulda konser verecek ,nasıl hastayım ıan a biliyormusun geberiyorum konserine gidicem diye,3 konser verdiler toplam, üçünede gittim hatta sonuncuda bilet alacak param yoktu konser başladıktan sonra kapıdaki adamlara bir dolu yalvarmıştım içeri alsınlar diye,konserlerden birinde ezoda yanımda nasıl bağırıyoruz yan yaaaan diye ian ya adamın adı,bide o aralar takıldığım bir çocuk var müthiş bir müzisyen nefis gitar çalıyor üstelik çocukta ıan anderson hastası bende hafif çocuğa hastayım haliyle biz bununla sokakta çalıyoruz söylüyoruz, bildiğin para kazanıyoruz kadıköy iskelesinde ,millet manyak bunlar diyor, bir kısmıda yok la bunnar turist olum modunda,ben o zamanlar en eski ne giyilebilir ,saçlar yüz gözükmeden nasıl durdurulabilir vede benim hala en hayret ettiğimdir bu, ne kadar süre çıplak ayakla sokakta yürünebilir şeklinde takıntılara sahibim çocuğun adı murat dı çok iyi bir müzisyendi umarım heba olmamıştır,valla özlemişim o günleri bu saatte bunu seyretmek çok iyi geldi bana...

2 Comments:

  • çok çılgınca bayıldım...gençlik boyle bir şey işte ne güzel tadını çıkarmışsınız helal olsun valla.

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 2:04 AM  

  • kızların ayakkabı resimleri olan bloğa yazmışım , hadi gelin dönün yuvanıza, nerdesiniz falan diye.sonra bi baktım karşıdan nasıl da konuudan uzak, saçma,salak göründüğümü farkettim. Dolayısıyla tekrar tekrar yazmam sizi sevindirme ihtimali benimde sabah yorgun ve sinirli güne başlama ihtimalimle lafı daha fazla uzatmama sonucunu çıkarıyor. Neyse 333333333 aydır yoksunuz , ve dönün artıkkkk

    By Anonymous Anonymous, at 4:26 PM  

Post a Comment

<< Home