komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

3/6/07

sakın okuma

pasta yemekten bizde sonunda çemberli kek kalıbına dönücez sanırım,bugün evde isyan çıktı artık pasta yapma buyurdular bana ,bende yaptıklarımı dağıtma kararı aldım,varmı hazır pasta isteyen..
4 kişilik bir aile evi en çok ne kadar dağıtabilir,uzun süredir bu konuda araştırma yapıyorum,sanki arkamda birileri bekliyor ben toplayıp diğer dağınıklığa doğru uzaklaşırken düzgün yeri gelip bozanlar var sanki, birde doğumgünlerinde kızlara gine pig isimli şirin fakat bir o kadarda obur 2 adet hayvan eklenince ailemiz tadından yenmez halde şu anda...
bu aralar kızlara ters psikoloji uyguluyoruz ,sakın uyumayın ,aman canım o yemekte yenirmi ,okula gitmeyin,dersi boşverin şeklinde,pek eğleniyorlar bizlerle kendileri,direk bana bugün bana amaan yemekmi yapılır canım dedi bende aa süpersin dedim ,haha titreyerek kendine geldi ....

1 Comments:

Post a Comment

<< Home