komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

9/22/07

öle ortaya karışık

bir önceki yazıdan sonra bir süre ara verdim,sanmaki o arada birşey olmadı,aslında çok şey olduda bunları burada yazmak olmaz gibi geliyor bana,bir önceki postun konusu 37 yıllık hayatımda kafama yediğim ilk odun değildi tabi ama beynime format atan ilk odundu kendisi,artık herşeyi değişik görüyorum ve böyle olmaktan çok mutluyum,bana göre bir sürü ve köklü değişiklikler oldu hayatımda daha da olacağını biliyorum ama korkuyormuyum, sıfır korku hissiyle doluyum şu anda buda ayrıca süper bir durum,böyle gizemlerin efendisi gibi yazmak istemezdim hiç ama herşeyide detay detay anlatıcak değilim ya alaala..
kızlar okula başladı,bu benim öğleden sonraları tatilimin başladığı anlamınada geliyor aynı zamanda,şu anda duruma adapte olmaya çalışıyorum diyebilirim,birde klasör kaplama işi aldım bu sene kapla kaplayabildiğince ,para kazanmak çok hoşmuş hatırladım tekrar (gerçi ben her sene yeni birşey bulan maymun iştahlının biriymişimde haberim yokmuş,çıkış aradığımı göremeyen gözlere eyeliner çekesim var)
dayanamayıp detay veriyorum sürekli konuyla ilgili ,kendi kendime sinir oldum bak şimdi, neyse sen yabancı değilsin sana çok kısa bir diyalog aktarıcam olayın ciddiyetini anla diye,
ben-- sana aşık değilim artık
o-- yanılıyorsun
nası yaaa...

8 Comments:

  • Sen ona değilsin ama anlaşılan o sana hala aşık.Bir de erkeklerin kendilerini aşırı beğenmeleri var tabii.

    By Blogger Nenoni, at 6:02 AM  

  • Kısaca yazim ben "NORMAL" yeterli sanırım

    By Blogger Emre, at 2:39 AM  

  • yaa tozbezi ben seni çook özledim.

    By Blogger suspect, at 3:36 AM  

  • Ben de özledim, hemde hepiniziiii....

    By Blogger Gün, at 5:51 AM  

  • enterasan...

    By Blogger Unknown, at 3:21 PM  

  • ben her bir yere yaziyorum snei ozledigimi e burasi eksik kalmasin ben cok ozlemek seni....

    ayrica bence su yazi isini ciddiye alsan burdanda para kazanacagina eminim... operim koklarim..

    By Blogger Koyubeyaz, at 6:48 AM  

  • mutlu yıllar

    By Blogger Nenoni, at 2:26 AM  

  • Hadi ses ver artık, merak ediyorum seni

    By Blogger maviperi, at 2:26 AM  

Post a Comment

<< Home