komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

9/21/05

çarşamba

bugün günümü kayınannemle geçirdim,kendisi, evde oturmaktan sıkılmış bizim buranın bugün pazarı olmasını bir bahane bilerek ,benimle pazar dolaşmasına geldi ,pazarı dolaştık....sonra çay bahçesine gidip çay içtik...kayınannem çok mutlu oldu,beni ne kadar sevdiğini falan söyledi,eskidende çok sevdiğini söyledi,...diyemedim ne kadar yalancısın diye ,çok yaşlı ya yazık gibi geldi,sonra okula gidip cüceleri aldık,kayınannem cücelere pazardan terlik almıştı onları verdi oğlunada eşofman almıştı onu verdi ,bana bi bok vermedi,böle kıl bir gündü yani...iyi günler dilerim

1 Comments:

  • ay varya cok guldum bu yazina, kadincagiz sana ucun birini vermis len :)) ama olsun belki caylari o ismarlamistir, ne bilim iyi dusunmek istiyom genede :) hem zaten ogluna aldigi esofman iyi biseyse direk sen giy kullan paspas et derim ben, eger iyi degilse birak o eskitsin, yok olmadi bidahaki pazar gunune gene cikart kendine bisi aldirt derim ben...operim gigiklarindan
    zimban

    By Blogger aklimdangecenler, at 8:17 PM  

Post a Comment

<< Home