komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/23/05

internet ortamı

arkadaşlar, benide zobelediler,kısaca yazsam olabilirmi cevapları acaba çünkü anksiyate tavanda.
sabah kalkıp açıyorum internetim canım benimi ve gece saat bazen 3 ekadar açık kalıyor ,arada gelip bakıyorum gidip bir iş yapıyorum gelip yine takılıyorum öylee geçiyor toplam kaç saat internet başındayım bilemiyorum vallahide değişiyor duruma göre ama çoook saat.
msn kullanıyorum ben vede 4 tane e mail adresim var ama 2 sini kullanıyorum daha çok
tozbezi benimle epeyce bütünleşti birde e mail adresimdeki adım var hep aynı değişmez
blog ortamından inanılmaz tatlılıkta insanlar buldum arkadaş olarak bu yaştan sonra normal bir şekilde bu kadar samimi olabileceğimi sanmıyorum kimseyle ama burada oldu
internet üzerinden alışveriş yapmak istiyorum ama gariptir yapamadım daha
internet olmasaydı boku yemiştim ben,hem bu kadar güzel sohbet ortamım olmazdı hem aklımdan geçenlerle bu kadar çok görüşemezdim,hemde herhalde kafayı iyicene yerdim..
herkezi çook seviyorum iyiki varsınız

1 Comments:

Post a Comment

<< Home