komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/17/05

kırmızı (geçmiş anılar 2)

benim şu anda mutfağı toplamam lazım idi ama ne yazıkki yarısını topladığım mutfak biraz daha bekleyecek ,çünkü yazmaya karar verdim..bugünkü postumu özellikle koyubeyaza ithaf ediyorum,çünkü doğuma gidiş maceramı anlatıcam
benim doğumum diğer sezeryanlar gibi önceden planlandı tabikide,ikiz taşıyor olmam tansiyonumun 15 olması şekerimin 180 den düşmemesi gibi sebepler yüzünden yaklaşık bir ay erken aldılar doğuma beni,tabi 110 kilo olmamıda saklamam gereksiz,öncelikle doktor bana 15 şubat dedi ama direğin yeğeni o gün doğumgününü yanlız kutlamak isteyen bir çocuk olduğu için biz onu 16 şubat yaptık böylece direğin doğumgünü ve iki cücenin doğumgünü aynı gün oldu(direğe baştan söyledim artık benden bir dahada doğum günü hediyesi beklemesin diye) neyse canım benim sabah 7 de kalktık gece o kadar az uyudumki heyecandan ne yapacağımı şaşırmış haldeydim,heryer buzla kaplıydı ve benim önümde evden arabaya kadar yürümem gereken 6 basamak iniş ve 4 basamak çıkış olan bir bahçe yolu vardı şunu belirtmeliyim ki mümkün olsa doğurmıycaktım yada kaçabilseydim kaçacaktım,ama kaçış yoktu malesef...
kayın annem kayın babam ve biz arabaya binip yola çıktık gidip annemi aldık ve yola devam ettik ,hastaneye vardığımızda babam, kardeşim, eltim kocası,yakın 4 arkadaşımız kayın annemin karı koca ahpabı,bizi bekliyordu hastaneye 15 kişi olarak giriş yaptık,2 dekarnımda 17 önce beni kontrol ettiler hamilemiyim diye herhalde,sonra odama götürüp bana o garip önlüğü giydirdiler,bildiğiniz gibi önlüğün arkası açık boyundan bağlanıyor ,evet boyundan bağlanmıştı ama karnımın büyüklüğünden dolayı önlük bende mama önlüğü gibi duruyordu,yani kısaca kıçım başım orta yerdeydi,üstelik yatağın hemen yanındaki koltukta hala birinin erkek ve kırmızı çıkacağı ümidini yitirmemiş canım kayınbabam oturuyordu,bu kırmızı konusunu açmak istiyorum biraz, direk bey bir kızıl, bilindiği gibi kızıl geni çok çekinik bir gen ve direğin dedesinden sonra doğan birsürü evlat ve torun içinde çıkan tek kızıl direk bey,nedense çok istediler kızıl bir çocuk olmasını tabi kayınpederimin avcılıktan gelen av köpeği tasviri alışkanlığıyla kızıl değil kırmızı oluyor bu kelime, yani köpek doğurur baba nasıl yavrular dersin iyi 3 ü kırmızı çıktı2 si benekli der,umarım anlatabilmişimdir,heralde kendi oğlu kırmızı çıktığındada herkese kırmızı çıkarttım diye böbürlenmiştir,neyse canım benim ben kıçım açık oturup direğin gözünün içine bakarken babasını odadan çıkartsın diye,o gayet aldırmaz bir şekilde koridora çıkıp babamla sohbete gitti,tabi bana gelenler geldiği için bende ayağa fırladım ve kayın babama dönüp artık kusura bakmayın biraz kıçımı göreceksiniz ama diyerek bende koridora çıktım tabi annem elinde sabahlıkla hemen koşup kapattığı için bilmiyorum yeterince görebildimi,biraz babamlarla sohbet ettikten sonra gitme zamanı geldi, ve sedyeye beni bindirip asansöre doğru sürmeye başladılar tabi o sırada 20 kişi ye çıkmış insan sayısıda arkamda,yanlız şunu belirtmeliyim o ana kadar çok sakin ve rahat gözüken direk beye son bir kez bakmak için başımı kaldırdığımda duvara dayanmış ağlıyor olduğunu gördüm ve anladımki sanırım beni seviyor...ameliyathaneye indiğimde çok eğlendim ben çünkü sağımı solumu saran yüzü kurbağa yeşili maskeli yakışıklı adamlarla beraber son sürat uçuyorduk sedyeyle ,herkes adını söyleyip olayı tamamen geyik olarak algılamamı sağladı o sırada, sandımki ben aslında arka kapıdan çıkarılıp kemancıya içmeye falan gidicem, tabiki bu boşuna bir hayaldi çünkü cücelerin çıkması gerekiyordu dışarı, sedyeden ameliyat masasına geçerken çok eğlendik,çünkü beni baktım karga tulumba kaldıracaklar aman dedim ben kendim geçerim ve emekleme pozisyonu almak suretiyle ,lütfen kıçımın durumunu unutmayın,kenkendime geçiverdim,beni yatırıp kollarımı iki yana açtıklarında yasttııııık diye bağırdım çünkü sırt üstü düz bir şekilde yatmamın imkanı yoktu eğer yastık hemen gelmeseydi korkarım cüceler ağzımdan çıkacaktı az sonra,kollarım sabitlendi yastık konuldu falanda ,ay iki cüce üstüste bindi ki mümkün değil elimle soldan sağa savurmassam karnımı yangın var diye bağırıcam,tepemde dikilen narkozitöre dedimki kibarca sizden bir şey isteyebilirmiyim ,tabiki dedi adam,lütfen bulunduğunuz yerden sol elinizi uzatıp karnımın sol tarafını yakalayınız vede sağa doğru savurmak suretiylen ... adam şoka girdi allahtan halden anlayan bir bakıcı vardıda savuruverdi çoktan kendi bağımsızlığını ilan eden karnımı, cüceler ayrıldı,sonra bana sordular ne tür müzik dinlemekten hoşlanırsınız valla metalica varmı sizde dedim,ay var dediler ve bangır bangır master of pupets dinleyerek bayıldım ben,sonra asansörde kendime geldim odaya çıkıyorum daha önceden 5000 kere tembihli zavallı annem sürekli aynı şeyleri tekrar ediyor ikiside sağlıklı ve kızlar,ikiside sağlıklı ve kızlar... midem bulandı sonra kustum biraz ama onun dışında bir sıkıntım olmadı doğrusu, ha birde odaya doluşmuş artık sayısını benimde bilemediğim insanların uğultusu beni çok rahatsız etti bide,kendime iyice geldiğimde cücelerimi getirdiler bana, allah herkese böyle şeyler hissetmeyi nasip etsin anlatıcak kelime yok sanırım bu duyguları,ikisinide kollarıma koydular biri çok uslu biri çok oynaktı karnımdanda bildiğim için kimin kim olduğunu hemen söyledim,herkes şaşırdı,neyse canım benim ben cüceleri böyle doğurdum işte, kayınbabam uzun bir süre kendine gelemedi yaklaşık 1 hafta bize çaktırmadan saç renklerini kontrol etti ama sonunda gerçeği kabul etti ortada kırmızı çocuk falan yoktuu....

14 Comments:

  • haha haha ay alemsin valla. sanırsam seviyor haaa:))

    By Blogger zehra, at 5:24 AM  

  • ayy koptu belim gülmekten, off yapma yaa!

    By Blogger Doruk, at 5:29 AM  

  • gözlerim yaşardı gülmekten.

    By Blogger şugibi, at 5:30 AM  

  • sevgili tozbezi,o kadar komik yazmışsın ki cücelerin doğumunu,sanırım bu koyubeyaz'a güzel bir moral olacak :) bu arada kayınpederine de öldüm gülmekten..okuduğum en eğlenceli posttu sanırım

    By Blogger huysuz, at 5:33 AM  

  • Tojbejim eminim 9. ayin sonunda o onluk bende de mama onlugu seklinde olucak :) popomu neyle kaparim bilmiyorum. Ayrica cidden guldum benim doguma sende gelirmisin moral destegi olarak :) Zira ben aglarim eminim. Yinede tarafima yazi ithaf edilmesi ve cok gulmem adina tesekkurler...

    By Blogger Koyubeyaz, at 5:36 AM  

  • Bende gülmekten karnıma ağrı girdi, aşk böcüğünün doğumu aklıma geldi,her sene yazarım anı olsun diye doğum günün de , doğum hikayemde duruyor bir yerlerde yayınlarım yakında bende de cok komik şeyler olmuştu:)

    By Blogger Gün, at 5:42 AM  

  • bende koptum inan hala gülüyorum, allah sağlık versin ikisine de...
    :)

    By Blogger Asuman Unsal, at 6:29 AM  

  • :))))))))))))))))))))))

    By Blogger simiole paris carnet, at 6:32 AM  

  • Mama onlugu yaaa :))))))

    By Blogger YesilErik, at 7:17 AM  

  • Harikasınnnn :))))))

    By Blogger BANU'S CAKES, at 7:35 AM  

  • SELAM BEN ŞÜKRAN! ÇOK ALEMSİNİZ VALLA! SİZ BİZİ GÜLDÜRDÜNÜZ ALLAH'TA SİZİ GÜLDÜRSÜN! SEVGİLER...

    By Blogger ev perisi;), at 9:19 AM  

  • Gülmekten karnıma ağrılar girdi, çok güzel yazmışsınız.

    By Blogger Zeca, at 3:25 PM  

  • ben de koptum yaa, o sedyeden ameliyat masasına geçme durumu, ve karnımı savurur musunuz olayı kopardı.

    By Blogger mono, at 12:28 AM  

  • gülmekten ağladım diyebilirim:))))ne güzel anlatmışsın valla. moral oldu bu doğum anısı bana da.

    By Blogger pınar, at 7:20 AM  

Post a Comment

<< Home