komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/21/05

kabak tatlısı

hafta sonu direk elinde bir kilo kabakla eve geldi, nolur canım çok istiyor tatlı yaparmısın dedi,tabiki dedim bende,ama fırında yap dedi ,peki dedim onada,kabakları tepsiye koyup üstüne şekerini döktüm gece öyle yattık,sabah kalktım tabiki suyunu salmış kabaklar,direk bey buyurdu,sen buna niye su koydun şimdi,koymadım hayatım o kendi suyu,nasıl ya bu kadar su nerden çıktı,oluyor öyle bunlar şekeri görünce su koyverir,yok yok sen buna su koymuşsun bana öyle diyorsun,ya ne alakası var ya koymadım su falan ,kabağı fırınladım çok da güzel oldu canım benim ama direk bozuk pilak gibi,suyu fazla bunun,oğlum bu kendi suyu lan,hatta suda diil artık bal olmuş,akşam yemek yedik tatlı koyayımmı dedim,dur sen dedi bana ben bir suyunu süzüp onu fırınlıycam önce,heeeeeeyt diye bi geldiler bana...

6 Comments:

  • Bunların hepsi Mars'tan, durumun tek açıklaması bu... Başka hiçbir anlamı yok çünkü bu garip davranışların. Arada bana da böyle geliyorlar sonra da "Niye bağırıyorsun?" diyor bana. "Bağırana değil bağırtana bak" diyorum ama kimin umurunda.

    Halbuki hiç düşünmüyor ki; bu kadın evlendiğimde böyle değildi, sakin, sabırlı, neşeli zayıf bir kızcağızdı, şimdi niye böyle oldu? "Niye artık sinirden gözlerinden şimşekler, kulaklarında ateş çıkıyor? diye sormuyor hiç kendine.
    Vallahi yine biz kadınlar iyi dayanıyoruz. Allah hepimize gayret kuvvet versin.

    By Blogger Selen, at 1:33 PM  

  • Şimdi sen akşam Direk Bey'i alıyorsun, iyice yıkayıp soyuyorsun, kabağı da aynı işlemden geçirip, hepsini birlikte küvete koyuyorsun, üzerlerine birkaç kilo tozşeker döküp akşamdan bırakıyorsun. Sabaha Direk Bey'e soruyorsun kabak su salmış mı salmamış mı?

    By Blogger Doruk, at 3:11 AM  

  • HA HAAA.Bir de biliyorlarmış gibi eleştirmezlermi?Hayır madem daha iyi biliyorsun sen yap değil mi?

    By Blogger Aslı Cin, at 3:53 AM  

  • hıh çok bilmişler:p

    By Blogger zehra, at 6:11 AM  

  • bende de var bu modelden bi tane..

    By Blogger huysuz, at 6:14 AM  

  • :))) çok güldüm , allahta seni güldürsün, bay çok bilmişe söyle, susuz kabak tatlısı tarifi bekliyoruz ondan.

    By Blogger Gün, at 1:38 PM  

Post a Comment

<< Home