komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/14/09

böleyken böle...

şimdi şöyle... bu kadar uzun zaman yazmayınca insan ne ediceğini şaşırıyor kısa bir özet vermek en iyisi galiba,benim kızlar büyüdü dana kadar oldular yaş büyüyünce akılda büyürmüş diyenler bence hayal dünyasında yaşıyorlar ,herşey artık daha zor ,bir tanesi benim azımın ortasına sıçacak çok net gözüküyor burdan diğeride kendine has bir çocuk herkes diyorki ummadığın taş baş yarar o seni daha çok zorlıycak ,bilemiyorum bu konuda ileriye yönelik düşünceler kurmayı red ediyorum ,beraber görücez ebemizin yönünü,yaş büyüyünce akılda büyürmüş teorisini ben kendimdende biliyorum buraya yazmayalı nerdeyse 2 yıl olmuş 2 yıl daha yaşlanmışım aklım büyüdümü peki , ahahaha bi s..im olmadı ben hala aynı kevaşelikle hayata bakıyorum hiç alakası yokmuş bunun yaşla iyice anladım ben bunu ,bilmediğin yeni bir haber ise güzel günlüğüm,kızlardan birisinde ocd denilen malesef hayatımızın içine eden bir rahatsızlık bulunması ( açılımı obsesif kompulsif bozukluk)uzun uzun anlatmak istemiyorum ama günde 500 kere birisinin size bişe olurmu diye sorması ve sizin ona olmaz demeniz ve bunu her an neşe içinde yapmanız gerekliliği belkide konuyu biraz anlatır,neyse... bütün bunların haricinde hayat gidiyor bir şekilde çok iyi bir yazı olmadı farkındayım ama zamanla açılırım artık diye düşünüyorum ,özlemişim buraları :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home