komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/5/05

nedir yane

uzun zamandır yazamadığım için üzgünüm gerçi çok enteresan şeyler olmadı amaolsun insan günlüğünü doğru tutar dimi, ikizler burcu olunca böyle isteksizlik oluyor arada neyse,bu zayıflama meselesi çok kafama takılıyor bu aralar artık karar verip diyete başlasam iyi olacak düşünerek kilo verilmiyor ,yada geri kalan ömrümü teyze görüntüsünde geçiricem ona göre karar vermem lazım şu anda dizim başladı sonra yazıyım canım ben ,valla yazıcam söz.

6 Comments:

  • Yazmiyosun bak kiziyorum ama yaaaa..halbuki ne guzel dikis nakis yazabilirsin, efenime soyleyeyim daha bi suru bisiler (bilemedim) Hic olmadi at kafadan bisiler cicim....yaz yazdikca acilir sacilirsan rahatlarsin...optum cok

    By Blogger aklimdangecenler, at 7:53 PM  

  • ya valla öküzüm ben ya yazıcam diyorum aha yazmışım tamam abi yazıcam bu akşam anlatıcam tüm saçmalıkları dökecem sırları rahatlıycam abi nedir yane

    By Blogger tozbezi, at 8:40 AM  

  • yaz yaz sevdim ben senin tarzını. bol bol yazda okuyalım bu arada sende içini döküp rahatla YANE:))

    By Blogger zehra, at 10:37 AM  

  • inanamıyorum ilk kez bilmeyen birisi yorum yazdı bana şahsıma ay çok mersi canım ya, ben sanıyordumki benim saçmalıklarımı bilenler okur birtek çok sevindim hep yaz beklerim öperimde ayrıca

    By Blogger tozbezi, at 11:41 AM  

  • hepimiz saçmalıyoruz şekerim böyle saçmalıycak bir yere çok da ihtiyacımız var YANE:) bende öperim nolcak ki...

    By Blogger zehra, at 12:02 AM  

  • hemde ne yabancılar okuyo, verdim tüm tanıdıklarıma gülüp rahatlasınlar sevenlerin,hayranların neyin artsın diye :) harikasınnnn yaaaaa

    By Anonymous Anonymous, at 4:13 PM  

Post a Comment

<< Home