komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/30/05

dehşetin vahşeti

ben bıktım bu hastalık işinden,sürekli yeniden hasta oluyor evde birileri,birbirimizin kuyruğunu yakalamaya çalışan köpekler gibi dönüp duruyoruz,cüceler evdeler cumadan beri oda ayrı bir yeme konusudur,pazartesi gecesi öksürmekten burun damarını çatlatan bir cüceyle gece 3 de kan revan halinde uğraşmak çok kötüydü sesimize uyanan öteki cücede gelip bize bir bakış attıktan sonra kusmaya başladı direği zaten kan tutuyor rengi olmuş peynir gibi,allahım sanki korku filmi çeviriyoruz evde, küçücük bir burun bu kadarmı kanar yahu neyse durdu sonunda herkesin üstü başı değişti herkes uyudu gelde uyu sen,ya yine kanarsa yok bilmemne,sıçarım ben bu annelik müessesinin tam ortasına,kimse anlatmadı bunları yaa, ay dün gece bir daha, bir uyandım başucumda kan içinde bir çocuk,aklımı yitirmeme az kaldı galiba,uçarak yataktan kalkarken düştüm bide ayağım acıdı,biz yine tampon pozizyonunda oturuyoruz anne kız ,direk hakkatende direk gibi yataktan kalkıp bize bir bakış attı ve konuştu..tekrarmı.. evet tekrar dedim ben,yine direk gibi devrilip uyumaya devam etti...cüce artık alışmış duruma şarkı mırıldanıyor, neyse sonunda durdu kanama ,yine temizlik faslı ve yattık saat 4.30.. uyumadım zaten sabah 6 ya kadar sonra dalmışım, sabah kalktık allahtan nesquick diye bir şey var böyle zamanlar için çabuk kahvaltı..şimdi dvd seyreden vede kavga eden iki cüceyle geçiricek bir gün daha var önümde budur son bilmem kaç günkü durum raporu...öperim

11 Comments:

  • abi güzel isim bulmuşsun sen yaa kocaya direk işte. bu gibi durumlarda direk gibi durmak ya da direk gibi yıkılıp uyumak bunların görevi. komacaman öperim o cücenin minik burnundan.

    By Blogger zehra, at 2:36 AM  

  • Geçmiş olsun çok üzüldüm, dr ne diyor damarlar mi çatlamış, sanırım çok küçük bir müdahele ile damari büzüyorlar. Anneliğin bu yönleri anlatılsaydı hangimiz cesaret ederdik :) İyi haberlerinizi bekliyorum.

    By Blogger Gün, at 2:37 AM  

  • ah geçmiş olsun canım benim.. bugünlerde daha bi anlıyorum seni ablamın ufaklığa da baktığım için.. ikiz çocuk da zormuş be tozbezicim..

    By Blogger suspect, at 3:41 AM  

  • çok geçmiş olsun tozbezi..

    By Blogger huysuz, at 4:24 AM  

  • teşekkürler herkese,cücem gayet iyi aslında ,ama bu kanama mevzuu can sıkıcı işte ,daha öncede yaşadığımdan tecrübeliyim o yüzden bu kadar soğukkanlı kalabiliyorum ,direkte çocukken çok burun kanaması geçirirmiş,ve evet doktorlada konuştum bir ara getir yakalım dedi,yakacaz bir ara gidip,sanki ne yakacaksak abi... öperim hepinizi

    By Blogger tozbezi, at 7:36 AM  

  • Geçmiş olsun ben de hastalıktan evde yatıyordum ancak şimdi okuyabildim postunu. Bir an evvel toparlanın canım. Üçünüzü de öpüyorum. (Direk Bey'e de "iyi" niyetlerimi sunuyorum.)

    By Blogger Doruk, at 11:15 AM  

  • Tozbezicim, gecmis olsun. Burun kanamasi sevimsiz, benim de kucukken öhö desem kanardi. Sonra yakildi burnum ve sak diye kesildi. Cozumu olan bir sey neyse ki ama ugrastiriyor iste boyle. Operim.

    By Blogger YesilErik, at 11:46 AM  

  • Canim bitsin artik bu hastaliklar yada kis bitsin bir an once, ne bu halimiz hepimiz dokuluyoruz anlamadim ben :( Yaktir ne yakicaklarsa bir an oncede sende kurtul cucede kurtulsun yazik size yaa...optum cok sizi...

    By Blogger aklimdangecenler, at 8:26 PM  

  • Gecmis olsun Tozbezicim. Benimde ayni dertten muzdarip bir burnum vardi kucukken ve senin anlatiklarinla bir an Suslu ile benim halim geldi gozumun onune. Sana sabirlar cucelere opucukler yollarim..

    By Blogger Koyubeyaz, at 11:42 PM  

  • geçmişolsun tozbezi, hakkaten kokru filmi kıvamında, bi çocuk tamam ama iki çocuk + bi direk canını çıkarıyo insanın

    By Blogger mono, at 1:39 AM  

  • Ben aynı sebeple geçen hafta dr.daydım.Biz Çağıl için bir tane antibiyotik ve soğukalgınlığı hapı kullanarak burun kanamalarını atlattık.İyi bir KBB dr.una götürdün değil mi? Birde kesinlikle sümkürmeden burnunu silsin dedi.Geçmiş olsun.

    By Blogger Asortik Krep, at 7:53 AM  

Post a Comment

<< Home