komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/17/09

muammer

insan oğlu gün geçmiyorki yeni kararlar vermesin yeni yeni işler türlü türlü icatlar çıkartmasın başımıza,ben insan kızı olmama rağmen bende sizlerdenim edasıynan kendi kendime bir takım kararlar alıyorum durmadan,sen yemeği kısık ateşe oturtsan direk,o illaki bi noktadan sonra kaynamaya başlıyor ,sen aynı uygulamayı bir insan evladına yaparsanda sonuç değişmez eninde sonunda kaynar bebeğim ...kaynamadan kastım yanıyorum yetişin değil elbet,sen benim üstüme bu kadar gelirsen hafif hafif de gelsen bende tas atıyor bi dakkadan sonra,onun için diyorumki bir sonraki reenkarnasyonumda ben erkek geleceğim hayata,evet onlarında kendilerine has dertleri ,yatağa bu hatunu nasıl atarız abicim ,hadi attık rezil olmadan nasıl ederiz ,ulan ismail yanlışlıklan bana değdi acaba ipnemiyiz gibi bir takım tasaları olduğunu kabul ediyorum,bunları bilmeme rağmen erkek olarak dünyaya gelmenin çok büyük avantajları var ben son iki reenkarnasyonumda kadın oldum bak ne hale geldim lan ,halbuse erkek olduğum zamanlarda bir saygı bir özgürlük ne biliim bir kifayetsizlik hoştu yani... kaşın çıktı al saçının dibi çıktı boya oyy göbeklendim nasıl toplarım,yok memen sarktı yok bilmemne o kıyafete bu olmaz ,bilmemnenin altına giyecek ayakkabım yok,hepsi bumu sevgilü günlük hayır,evi temizle yemek yap bulaşık çamaşır anasının nikahı bi dünya iş,çocuklarla olan kısmı hiç dahil etmiyorum bile o ayrı bir inceleme konusu zaten,oysa erkek dediğin öylemi babacım,iki şey var erkeğin uğraşması gereken ,bir iyi kazan ,iki kadını mutlu et bitti nokta.tamam bu iki şey kendi içinde yine bir takım şıklar falan içeriyordur biliyorum ama,yinede erkek olmanın daha iyi olduğunu düşünüyorum,herneyse uzatmıyım bir sonraki hayatımda erkek olmak istiyorum adım muammer olsun mesleğim estetik cerrahı bak neler edicem size o zaman ...

2 Comments:

Post a Comment

<< Home