komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/13/05

el toro

bugün kuaför olayı vardı hayatımda çok mutluyum kaşlar pedikür saçlar derken bayağı bir değişime uğradım allahım ne güzel şey bakımlı olmak,sona anneme gittim anemde kurdele işledim uyuz gibi nefret edicem sanırım yakında bu işten, en iyisi patchworke dönmek galiba yada herşeyi boşverip kendime uğraş olarak birisini mi bulsam bilemedim bugün ,(bu arada evimin direği okuycak bigün bunnarı ozaman şeyi tutcamda dur bakalım)neyse canım benim sonra iftara misafir olması ve annemin kıçı başı ve heryerinin ağrıması sebebiylen azcık yemek olayına bulaştım gerçi annemdir canı sağolsun,fakat annem bir söyleneni 60 kerede anladığı için hafif bir baygınlık geçirdim niyse sonra, iftar oldu hayır olmadı paniği yaşandı,sonunda daha okunmadığı öğrenildi annemin gazına gelip az kalsın orucunu bozacak misafir son anda direkten döndü,sonra eve geldim baktım cüceler pijamalarını giymiş beni bekliyor seni çok özledik biz diye atladılar boynuma ,dedimki ulan ne hayvanım ,bende ilerde sıyırıcam belki, kadına ne kızıyosun sonracıma cüceleri yatırdım ve bilgisayarın başına çöktüm ve anladımki benim öküz ,hayır öküz az oldu, bizon hatta daha bir büyük baş varsa o kocam ,paris hilton izlemiş paso, silmeyide unutmuş salak, yani salak öküz hayır baktın niye çocukların yanında bakıyorsun ya gördülerse parisin kukusunu, ilerde kızlarımın cinsel hayatlarında ya bu yüzden bir travma oluşursa ben sana ne diyim , bende sinirimi adamı bööyle rezil edip alırım işte oh olsun sana o gittiğin halısaha maçında işşallah gol yersin bu gece ,hatta tekmede yersin, işşallah o tekmeyi parisinin olduğu yere yersin, bende şimdi keanunun çıplak fotoğraflarını indirip ekran yapmazsam adam değilim,hade bakalım hodri meydan, ay dur senin anlaycağın dilden yazayım el toroooo

2 Comments:

  • hahahah hepimiz yemişiz len kafayı. amaaan boş ver neye bakarsa baksın bakarlar anca öküzün trene baktığı gibi. allaşkına varmı senin sabrın bunlarnan uğraşacak bende kalmadı da. ayrıcana eğer patchworke döneceksen benim yarım işleride vereyim elinden öpsünler gelip. öpüverdim gariii:)

    By Blogger zehra, at 12:23 PM  

  • Bencede baksin ittiret sadece cocuklarin yaninda bakmasin hiyarcik:) Uyuz oluyorum bu adamlara, sanki dumur'a ugramis hepsi...Valla fikir verecek durum yok ortada benimkini biliyosun seninkinden asagi kalir yani yok hiyarlikta:/Yuz vermisiz delilere geliyolar siciyolar ortaliga hayatim:) optum bende gigiktan

    By Blogger aklimdangecenler, at 1:43 PM  

Post a Comment

<< Home