komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/24/05

bu sabah ağladım

geçen hafta cüceler okuldan zarf getirmişlerdi,pakistan depreminde yardıma muhtaç çocuklar için bağış yapmamız isteniyordu,öğretmenle konuştum sonra; ben onlara tek zarf verdim nasıl olsa aynı evdensiniz diye dedi.neyse biz bu sabah zarfa paramızı koyduk okula gittik beraberce,cüceler ayakkabılarını değiştirirken müdür yardımcısını görüp konuşmaya başladık bu arada zarfta elimde olduğu için sordum kadına zarfı kızlaramı vereyim sizemi diye,kızlar götürsün öğretmenlerine dedi,sonrada ekledi ama cumada zarf vermiştiniz, ben nasıl yani dedim,cuma günü cücelerden birisi üstüne kendi ismini yazıp bir zarf vermiş öğretmenine onlarda aha zarf geldi diyerekten almışlar,dedimki içinde ne vardı o zarfın baktınızmı,evet dedi öğretmen içinde birsürü bozuk para birde resim vardı,ben öyle kalakaldım güleyimmi ağlıyımmı şaşırdım,cüceyi çektim kenara sonra annecim sen zarf verdinmi okula dedim ,verdim dedi,ne koydun içine dedim,altın paralardan (kendileri yeni1 ytl ve 500ykr oluyorlar)koydum dedi başka ne koydun dedim komik bir resim yaptım çocuklar üzülmesin gülsünler diye dedi,öyleee sarılıp kaldım ona,allahım sana çok teşekkür ederim bu güzel kalpli cüceler için

11 Comments:

  • çok şekerler yaaa :) aferin onlara,benim bile gözlerim doldu burda..

    By Blogger huysuz, at 6:04 AM  

  • benim için şöyle kocaman bi öp o kalbi kocaman tatlı cüceyi:)

    By Blogger zehra, at 7:20 AM  

  • yaa tozbezi 250 manyakça fikir yazsam keser mi:)) öptüm kaçarken:)

    By Blogger zehra, at 10:29 AM  

  • Gece gece beni ağlatan o cüceye kocaman öpücük gıdısından :) Allahım herkese çocuk kalbi ver...

    By Blogger Gün, at 1:35 PM  

  • çocuk sahibi olmak mucize gibi değilmi,insanı sürekli şaşırtıyorlar ve tam artık dahada fazla sevemem heralde dediğinde sana işlerin hiçte öyle olmadığını gösteriyorlar ,allah nerde varsa hepsine bol şans, ömür boyu sağlık versin bizi onlardan ayırmasın.... ezero 250 manyakça fikir süper sen yazarsan bende yazarım hade bakali...öperim herkesi çok çok

    By Blogger tozbezi, at 2:30 PM  

  • Harika bir davranış... Gözlerim dolu dolu oldu. Ne iyi çocuklar yetiştiriyorsunuz kutlarım sizi.

    By Blogger Zeca, at 2:43 PM  

  • ben de yerim tunadan arta kalan kısımlarını :)

    By Blogger mono, at 5:14 AM  

  • offffffffff mahf. fena oldum. ay hiç aglayasım yoktu ya ne yaptınız? yeminle soyluyorum bu dunya daha beter bir yer değilse bu sırf çocuklar sayesindedir. cücene bir de benim tarafımdan kocaman sarıl olur mu?

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 3:22 PM  

  • cu cu cucelerim benim guzel cucelerim....isiririm ben onu tombik yanaklarindan, aferim ona ne guzel sey yapmis oyle...dusunceli olsun hep hayati boyunca iyiligini kaybetmesin..operim seni ve cuclerini...

    By Blogger aklimdangecenler, at 9:18 PM  

  • Okuyunca ben de ağladım. Keşke herkes çocukların içtenliğine,masumiyetine sahip olsa.Kıyamam ben onlaraaa...

    By Blogger zeyno, at 2:58 AM  

  • O cücelerden bir tanede bende var ve iyiki sahibiz onlara.Sevgiyi hatırlatıyorlar kalplerin, acarak.

    By Blogger NiNo, at 7:37 AM  

Post a Comment

<< Home