komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/1/05

temizlik bitti; acaba benim kadar sevineni yorgunu ve güzeli varmı dünyada,resmen turşum çıktı ,uzun süredir bu kadar yorulmamıştım mümkünse de bir daha yorulmayayım,evimin direğinin unutulmaz oturma performansı ayrıca bir madalyayı haketti,neyse canım benim temizlik mevzusu 2 gün sürdü bizde gerçi bana göre 2 saat yeter bir temizliğe en fazla ama ,artık bir dahaki yıl yaparım böylesini ikinci gün kadında eşlik etti bana kadın hayatının en saçma evine geldiğini düşündü sanırım,bu kadar ıvır zıvır herşey saklanmış heryerde cücelerin yaptığı resimler abla bunu atalım diyor,ay yok baksana o atılırmı diyip elinden alıyorum herşeyi bir ara birşey lazım oldu banyo dolabında al ordan dedim kadın gitti geldi böle yüzü mal olmuş abla banyo dolabı kitap dolu dedi,dedim evet biz zıçarken mutlaka okuruz yoksa yapamıyoruz,birde şey diyor abla okumuşsun işte bitmiş atsana onları baktım anlaşamıycaz biz senle farklı dünyaların insanlarıyız canım gel lahmacun yiyelim ,bak ortak bir noktamız diyerek dikkatini dağıttım yani canım günlük ,yarınki yemek yapma vartası ve bayramın 1. gününü atlatırsam benden daha kralı olmıycak bu alemde ,daha çok yazmak istiyorum ama ,öyle uykum varki uyumama rağmen o yüzden yatıyorum ben .... camların önüne kasımpatları alıp koydum çok şeker oldular resmini gösteririm sanada canım günlük .....

1 Comments:

  • benim eve benziyormuş:) çöp ev konumuna yaklaştığımı hissettiğimde sıkı bir silkelemiştim tavsiye ederim. öptüm şekerim.

    By Blogger zehra, at 6:45 AM  

Post a Comment

<< Home