komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

11/6/05

bayram tatili

amaaan bayramda bitti yemeklerde bitti sonunda, yarın okul açıldığı için çok mutluyum, ben 4 sene ikiz baktım evde oturup, bitmiş benim evde çocuk oyalayabilme kapasitem ,sürekli yediler birbirlerini,bir dakika susmadılar kafamızı dinleyelim ,böyle yeni doğmuş tay gibi bacaklarım titredi yorgunluk ve sinir bozukluğundan kaç gün,neyse canım benim normal sıradan hayatımıza dönebiliriz artık,bu tatilin bana tek getirisi evin temizlenmesi oldu,zaten heryerdede belirttiğim gibi bir daha önümüzdeki yılı bekler artık,kısaca bayram şöyle geçti,birinci gün herkes bize geldi yenildi içildi yemekler çok güzeldi ama bir 10 kişi daha çağırsam olurmuş o denli arttı,kayınbabam 2 kadeh rakı içti evine giderken kayınannemin ayakkabılarını giymek istedi,cüceler bayramın ikinci günü beni toys ur us a sürükleyip market arabasıyla alışveriş yaptılar bayram paralarıyla (kanat, sihirli deynek,makyaj seti,barbi ,kıl ne varsa aldık)ikinci günün kalan kısmını annemde geçirdik evimin direği anneme geldi hepimizi şok etti gerçi10 dak kaldı ama olsun buda birşey,üçüncü gün hepimizi grip vurdu yataktan çıkamadım ben, sürekli yatıp cnbc e seyrettim, bugün biraz daha iyiyim ,tabi bilgisayar karşısında geçirdiğim saatlerden hiç bahsetmiyorum bile sevgili günlük,evimin direği 7 kilo palamut alıp lakerda yaptı bugün,sanırım mutfağın tekrar temizlenmesi gerek ,cırlamak istedim çok ama napıyım çok hevesliydi içimde patladı cırlamam,işte böyle canım günlük sana şu kadarını söyliyim kocalar işe gitsin çocuklar okula benim bünyeme ters geliyor böyle bayram tatili falan, tatil dediğin deniz ,güneşlenmek,kafa dinlemek ,hiç yemek yapmamak,sakin sakin oturmak, kafa arkadaşlarla sıçana kadar içip gülmek anlamına geliyor benim için mümkünse ben öylesini alayım bu tatillerin ...öperim güzel günlük seni ben.

2 Comments:

  • Ben gelicem kodum kafaya o zaman birakicaz cocuklari bi yere
    ( artik nereye birakicaksak hicbi fikrim yok) icicez gulucez sabaha kadar, ay bari bi gun versinler bize bole yaaa...cok degil 24 saat yeter, sona aliriz cucleride...optum seni gigiktan

    By Blogger aklimdangecenler, at 9:59 PM  

  • Ben yuzsuz bir sekilde lakerda tarifini isteyebilir miyim? Birkac kere denedim ama husranla sonuclandi. Harbi olani varsa onu yapmak isterdim.

    Tesekkurler,

    Dalgic

    By Blogger Dalgic, at 4:07 PM  

Post a Comment

<< Home