komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/24/05

kevaşe

çok kötü gaza geldim bu gece ,hayır neyin gazına geldim daha onuda bilmiyorum sanırım sinir gazı,yada yediğim yaprak sarmalarının ...neyse daha fazla iğrençleşmeyelim tarik,bu hafta yapacak çoookçana işim var (bayram yemeğinin bende olduğundan söz etmişmiydim daha önce)bu hafta evi toparlama işini bitirmem bekleniyor ümitle,hafta sonuda temizlikle geçecek muhtemelen,salı çarşamba yemek olayına girerim artık(ay inanamıyorum ya ben metalica konserinde 3 saat head bang yapmış insanım ne işi yaaa)neyse canım benim,bayram menüsünü oluşturuyorum kafamda sürekli,sonra vazgeçip tekrar kuruyorum, öyle mal gibi bütün gün düşündüm, iş miş hak getire,sanırım ben bir düşünce insanıyım ...emin olduğum tek yemek pastırmalı milföy böreği,gerisini bilemiyorum hala,aslında o kadar ev toplanıp temizlendikten sonra yemek yapıp misafir çağırıp evin içine sıçılmasını seyretmek nasıl bir zevk anlamışda değilim,neyse kayın annem zavallıcık ben yapmazsam o yapacak sonra 1 ay hasta yatıcak sadece onun için yapıyorum zaten,artık blog bende bağımlılık yaptı sanırım ,sürekli açıp bakıyorum başkalarının bloklarını okuyorum,bu gün olduğu gibi resim ekleme isteğimin önüne geçmeye çalışıyorum sıklıkla,kilo verme işini durdurdum galiba çünkü yemeye başladım bu hafta bir güzel, hayır kime sordum ne zaman aldım o kararı yok öyle bir şey,özgür irade devreye girdi,neyse yatayım ben canım benim bakalım yarın ne hayaller kurarak geçecek,iş yapmam lazım ya,hastayım sabah kalkıp evini silip süpürüp yemeğini yapıp öğlen olunca işim bitiyor şekerim çok sıkılıyorum boşluktan diyen kadınlara ,yalan söylüyorlar bence çünkü bizim evde akşam 5 de bile elektrik süpürgesi koridorda duruyor,makinada sürekli asılması gereken çamaşır var,bulaşık makinası hep dolu ve boşaltılmayı bekliyor,sepet sepet katlanmayı bekleyen çamaşır ,yıkanmayı bekleyen kirliler,toplanmayı bekleyen odalar sürekli var bizim evde ,ben çok beceriksizim ya ev kadınlığı konusunda ,keşke dansöz olsaydım,iki göbek atar evde kadın çalıştırırdım,ama o zamanda koltukta kim uyuycak dimi canım benim miskinim miskin,aynı zamanda tembel vede şişkoyum,tam bir keyif pezevengiyim yenilsin içilsin gülünsün muhabbet edilsin,tekrar yenilsin ,alışverişe çıkılsın,kitap okunsun film seyredilsin uyunsun orda burda ,uyanınca bir koşu yemek yenilsin,kahve yapılsın arkadaşlarla fal bakılsın kafa çekilsin bilgisayarda yazı yazılsın, bol bol sigara tüketilsin,gece geç yatılsın sabah geç kalkılsın,aaaaaaaay kendimden nefret ettim be,ay iyiki çocuklarım var yoksa ben heralde yerimden kalkmazdım..allahım iyiki annelik bana sıkıcı gelmiyor.görüşürüz canım benim

4 Comments:

  • emin ol herkesde aynı 'sürekli keyif çatmak isteme' sorunu var..mesela benim çocuğum bile olmamasına rağmen evim aynen senin anlattığın şekilde !demek ki sen bazılarımıza göre gayet hamaratsın :)

    By Blogger huysuz, at 12:09 AM  

  • tozbezi o kadınlar hani şu inanmılmaz ailedeki lastik kız var ya bence onun gibi bişiler. boş ver yaaa. yatalım kanepemize. arada bi gidip para harcayalım. bir yerlerde oturup kahve içelim. hayat çok kısa demi ama. öpüverdim:))

    By Blogger zehra, at 6:05 AM  

  • Canim benim kanepeye cok yayilma bende yanasiverim yanina oh ne guzel kokus kokus butun gun bole serilelim bi o yana bi bu yana kaykilalim arkadasim....yok ole bi kadin herseyi yapip sIKILIAN yada ben gormedim goren varsa desin bana bi nerdeymis kimmis? operim bak fena..

    By Blogger aklimdangecenler, at 12:08 PM  

  • yok ölee bişe kaşarlar yalan söylüyo . yada evi mookkk götürüyo.. olduuu . öğlen işi bitiriyormuş. Sakın evde josephine olmasın ,yoksam yoksam josephinle mi iş bitiriyorlar ölenee kadar. allaım yarebim aklıma pim pis şeyler getiriyolar

    By Anonymous Anonymous, at 3:39 PM  

Post a Comment

<< Home