komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/9/05

sardunya

cüceler su çiçeği oldu,aslında biri su çiçeği ama ötekininde kaçışı yok herhalde diye düşünüyorum ben,herkes evde, bilgisayar ,dvd,resim defteri,mutfak arasında tur düzenliyoruz sürekli,ev birbirine girdi yine,artık dahada ne zaman toplanır bilmiyorum...geçen bayramdan beri süren hastalık günlerinin artık sona ermesini istiyorum,çok sıkıldık bu hastalık işinden ona göre ,ilgili yerlere buradan duyurmuş olayım..ben çocukken hastalanınca kuzu gibi yatardım evde yanlız başıma, annem babam çalıştığı için bakanda olmazdı ,yanlız yanlız yaşadım valla çocukken hastalıklarımı,bunlar öyle değilki illa eyliycen gönüllerini,neyse uzatmıyım hastalık alarmı var evde yani..
cücemin kabarık kabarık ordan burdan pırtlattığı şeyler çok sinir,kaşınmasın diye sürekli ilaç sürüyoruz,ama fena zamanını atlattı heralde ateş falan yok artık biraz iştahsız o kadar,öteki cücede sürekli akıl veriyor ona kaşıma sakın biraz sabret alışırsın falan diye.. sanki kendi olsa duracak huysuzun allahı olan kendisi haberi yok..
yarın kızlarla toplantı var,bu sefer daha kalabalık olacak sanırım ,şimdiden heyecanlandım yine,direk efendi gitme dedi bana, çocuklar hastaymış ,ateş falan yokki evde duruyor işte çocuklar baksa ölecek bir gün adam,hiç birşey demedim ,gidicem ama allah korusun bir terslik olmassa,
istiyorlarki çocuk gibi her dediklerini yapalım çıkmayalım hiç evden oturalım bilsinler evdeyiz çocuklarla, sanki sardunyayız anasını satayım al eve koy bir dahada çıkarma,
hala zannediyorki konuşmazsak sorunlar kendi kendine çözülür unutulup gider,hiç sormadı bile neyin var senin diye,duygusuz adam,hala çok kızgınım ona vede kırgın ,çocuklar hastalanınca mecburen konuşuyorum şu lazım falan diye,birde huyum pis benim unutuyorum hemen herşeyi,şimdi sorsa alık gibi bakarım suratına herhalde
aman neyse işte hala tadım tam yerine gelmedi farkındayım ama olsun hastalık olmasın lütfen şimdilik başka şey istemem ,birde şu piyango konusu var halbuse piyango bana çıkacak,kimsenin haberi yok,çıksa zaten kuracam hemen blog yardımlaşma fonunu,kime lazımsa alsın kullansın abicim,çekmesin kimse parası yok falan diye bunları ,amaan sapıttım yine ,hadi tekrar yazarım ben hem resimlerde olacak bu sefer yarınki günden ,uzakta olanlarada kıskançlık yapmayın diyorum piyango çıksın uçak biletlerini ben yollıycam vallahada,yada biz gideriz tur yaparız yurt dışına falan, severim herbir kesi canı gönülden.....

3 Comments:

  • Tozbezciğim,
    Çok geçmiş olsun.İnşallah diğer cüce de hasta olmadan atlatırsınız.
    Yarınki toplantıda iyi eğlenmeler.

    By Blogger cenebaz, at 2:29 PM  

  • Ben sardunyaları çok severim..Hem sarmaşığı da vardır onların bilirsin..sakız sardunya; kollarını her yere uzatır da gitmediği yer kalmaz..çiçekte açar devamlı.. :))

    By Blogger Asortik Krep, at 7:24 PM  

  • hay allah yaa tozbezi herbişi üstüste geliyo sana da, tamam çeyreği sana çıksın piyangonun, hep böle pozitif şeyler dile tamam mı :)

    By Blogger mono, at 11:48 PM  

Post a Comment

<< Home