komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

2/1/06

gıcık

tam olduk biz, yani ailecek diyorum, alıştık evde oturmaya, artık sıkılmıyoruzda, arada aklımıza geliyor dışarda bir yaşam olduğu inleyerek kendimize geliyoruz sonra, ben bir 2 ay daha oturabilirim böyle çoluk çombalak hatta bırakmak isteyen varsa getirsin ha 2 tane ha 10 hiç farketmez yanlız çişini söyleyen türden olsunlar mümkünse,evde geçen yaşantıda insan anlatacak ne bulabilir ki günlük, ne yedik, ne içtik, nasıl uyuduk, tuvalette sıra kavgası, gece en geç yatma rekoru, zararlı yemek tüketme rekoru, en bakımsız kadın rekoru...böyle uzar gider bu liste..
dışarıya çıkmam , kuaföre gitmem , diyete başlamam , akran insan görmem gerek, biraz daha jetx play seyredersem kendimi peter pan sanarak camdan uçuşa geçicem...
ayrıca bu internet belası benim boşanmama sebep teşkil edecek bak burdan söyliyim,direk beni bilgisayar dışında bir yerde görünce sıçrayarak korkuyor, hayırdır adslde sorunmu var diyor ciddi ciddi, adam benden ümidi kesmiş, diyorlarki perşembe günü yeni kar geliyormuş,eğer yeni kar gelirde okullar yine tatil olursa, bak çok açık konuşuyorum bu havaya ana avrat düz gitmeyen top olsun...
bir süredir dodonun düşük çıkan kan değerleri sinirlerimi zıplatıyor ,bak demiyordum bişey şimdiye kadar,demekki canıma tak etmiş artık , yarın yine tahlil ziki var çocuğun içinde döndüre döndüre damar arayan bir hemşire daha görürsem bu sefer kafayı koyacam onuda diyim ben sana, neyse bu bahsi artık kapatalım tarık ..
aman işte böyle günlük efendi, daha yazacak şeyler vardır ama ben daha kendimde değilim ..
günün şarkısı: ev insanı olunca gerilip gerilip duvara kafa atasım gelir nazlı yarim..

12 Comments:

  • üzme tatlı canını be tozbezi, olur hepsi :)

    By Blogger huysuz, at 5:41 AM  

  • ben teşhisi koydum, sennnn sıkılmışsın. anladım ben anladım :)

    By Blogger mehmet livvarcin, at 6:57 AM  

  • Klasik fazla cocuklarla birarada kalma sendromu! Haftaya duzelirsin merak etme :) (kar yagmazsa tabi)

    By Blogger Cerise, at 8:40 AM  

  • Valla bir haftadır her gün 5 erkek çocuğa öğle yemeği ve ikindi kahvaltısı hazırlamaktan canım çıktı.Efekt olarakta bilgisayar oyunlarının en sonda sesi ve 5 çatlak sesin bağırtısı.Onun için sen getir istersen veletlerini,ben biraz bakayım,sen de biraz nefes al. 5 baltadan sonra bana da değişiklik olur.

    By Blogger cenebaz, at 11:57 AM  

  • Olleey!!!İşte tüm haşmetiyle döndü Tozbezimiz!
    Ben bişii çok merak ediyom Tozbezim:Eşin,senin O'na direk dediğini biliyo mu?Yada senin cüceleri int.ten tanıyıpta:_''Yaa senin hanım int.te yazıyo,sana da direk,abinin hanımına organ diyo''diyen denyo çıkmıyo mu?

    By Blogger kedi, at 3:34 PM  

  • Merhaba tozbezi bende çocuklarla evde oturduğum uzayıp giden tatillerden nefret ederim. hatırlıyorum da annem yaz tatilerimizin kalkmasını isterdi. her gün okul olsun gidin diyordu. demek o biçim canına tak diyormuş kadının. Benim oğlum daha üç yaşında ve lreşe gittiği için birbirimizi özlemiş şekilde zaman geçirirdik taaki ben şişler ve yumaklarla tanışana değin. Şimdi ne mi yapıyorum mutfağı yemek sonrası yarım yamalak toplayıp, oğlumun anneee çişim geldi cümlelerini doğrudan babasına yönlendirerek popomu bile kaldırmadan iyice uykum gelene kadar örüyorum. tavsiye ederim.Zevkli oluyor
    Yeşim

    By Blogger Hayatta Giderken, at 12:08 AM  

  • direk- evimizin direği anlamında diyip çevirirsin biyonik anında, ama organ konusunda bulamdım çözüm :)

    By Blogger mono, at 12:25 AM  

  • kudurukus un da kan değerleri çok düşük 1 aydır demir şurubu demir hapı vitamin,iştah açsın diye bi şurup,balık yağı allah ne verdiyse daya dedi bizim doktor.çocuk ilaç bağımlısı olcak günde üç kez şurup içmezse ortalığı kırıp geçirecek diye korkuyorum ben artık.haa bi de kilo aldırma diyeti adı altında geyiğe nasıl işkence edilir,sinirleri nasıl laçkaya dönüştürülür bi uğraşı içinde bizim doktor kişisi.umarım dodo da bunlara gerek kalmaz.allah selamet versin.öperim cicim.

    By Blogger yorgungeyik, at 1:18 AM  

  • Bunalmışsın güzelim, blog kızları bir görüşebilsek bir şeyciğin kalmayacak :) Bu arada siyah kuş üzümü yedirsene dodo'ya, ben 1,5 senedir et ağzına sürmeyen aşk böcüğünün üst sınırda ki kan değerlerini üzüme borçluyum. Kan alma olayından hiç bahsetmeyeyim, beceriksiz hemşireyi parçalıyordum geçenlerde...

    By Blogger Gün, at 2:01 AM  

  • Cok ilginc bir blogunuz var..Yazilarinizi dikkatle okudum..Ufkum acildi..!! Okurken vay bea ne insanlar varmis bu dunyada demekten kendimi alamadim..

    By Blogger ladybird, at 4:53 AM  

  • herkese teşekkürler, dodonun araştırması sürüyor hala, idrarda iltahap var bir süredir, kan düşüklüğüne sebep onu gösteriyorlar bir türlü ne cins bir mikrop olduğunu bulamadılar cumartesi kültür sonucu belli olacak heralde artık doğru ilacı verirler, evet ben sıkıntıdan patladım bence kızlarda patladı,direk ismi evimizin direğinden geliyor,o yüzden sorun olmaz ,ama organ öğrenirse ne der bilmiyorum ,organın organ ismini alması ayrı bir post konusudur bir ara yazarım,bu arada dodo yemesi yerinde bir çocuk aynı benim gibi her türlü pekmezi üzümden yapılan envayi çeşit zımbırtıyı tüketiyor bu aralar.. hepinizi çok öperim,yine beklerim...

    By Blogger tozbezi, at 6:18 AM  

  • Bu kansızlık ve ağır ağır kan alan hemşire modelleri benim de canımı sıkıyor. Kansızlık biz de var .

    By Blogger Aslı Cin, at 5:15 AM  

Post a Comment

<< Home