komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/25/06

kardan adam fuat


ben yine üşüttüm sabah yataktan kalkamadım ağzım burnum tıkanmış nefes bile zor aldım yine ,hayır evde oturuyorum nerde üşütüyorum böyle bilmiyorum ,allahtan direk evdeydi kızlarla o ilgilendi,öğleden sonra dışarı bile çıktılar bende camdan onlara baktım kıskanç kıskanç,direk kardan adam yaptı, sürekli havuç , şapka ,atkı temin ettim onlara,donmuş bir halde eve geldiler,şimdi direğin buluşu olan tarçınlı zencefilli ıhlamur içiyorlar ,bende hemen fotoğraflarını koymak istedim kardan adamımızı görün diye, tanıştırayım fuat the kardanadam ,hastamıyım neyim ,görmemişin kardanadamı olmuş hesabı...öperim herkezleri

11 Comments:

  • ya ya ya super gorunuyorlar. ya boyle seyleri gordukce cok mutlu bi insan oldugunu dusunuyorum ben senin:)

    By Blogger tavsan, at 5:53 AM  

  • ben yicem bunları banana banana
    çok güzeller ya

    By Blogger Asuman Unsal, at 6:32 AM  

  • Tozbezicim,2 post önce sana malum olmuş galiba. Tatil 1 hafta daha uzadı. Okullar 6 Şubatta açılacakmış. İnan tv'de haberi duyar duymaz ilk aklıma sen geldin. Ne diyeyim , Allah kolaylık versin.

    By Blogger cenebaz, at 12:14 PM  

  • arkadaşlar teşekkürler,tavşan genellikle mutluyuz ama oluyor tabi uyuz zamanlarda,isteyen yiyebilir o denli tombikler ye ye bitmez,ben demiştim bu tatil bir yıla uzar diye...böhüüü...kızlar ikiz fuatın saçları bildiğin çalı öperim herkezleri

    By Blogger tozbezi, at 1:35 AM  

  • Siz kar şöyleydi,kar böyleydi, kardan adam,buzdan madam diyosunuz ya acayip kıskanıyorum sizi..adana'da kar görmek için sana aşık bi adam kar makinası ile kar yağdıracak (bkz.beyaz gelincik)başka çaresi yok.Ben karasal iklim kızıyım ve şu bahsettiklerinizi ağzım sulanarak okuyorumm..OOOffff oofffff
    Ha bu arada grip için kesin ilaç (denendi) bir tam limon,bir kaşık bal, sıcak su karıştır bir asprin al yat.yanına atlet al terleyeceksin çünkü.Ertesi gün bir kaç derece iyi olacaksın söz..

    By Blogger PALLAS, at 6:19 AM  

  • güzel olmuş mr.kardan.kızlar zati şahane.acaba diyorum tozbezicim bi deneme daha mı yapsam belki tuttururum bu sefer ikizleri.ay yok sonrada kesin iyice koparırım kayışı .kudurukus+prens+kimbilir ne model çıkacak olan ikizler.yok töbe vazgeçtim.

    By Blogger yorgungeyik, at 7:35 AM  

  • Tatli seyler :) Bir ornek de giyinmisler, yesinler.

    By Blogger YesilErik, at 11:16 AM  

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger Unknown, at 12:14 PM  

  • bana mutluluğun resmini çizebilir misin abidin ? sorusuna şahane cevap olur bu resim...

    By Blogger Unknown, at 12:15 PM  

  • her zaman ki gibi süper tatlı cadılar :)

    By Blogger Gün, at 1:49 PM  

  • Geçmiş olsun Tozbezi:) Umarım çabucak iyileşirsin.

    By Blogger Annelog Atölye, at 11:30 PM  

Post a Comment

<< Home