komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

2/6/06

böyleyken böyle...

cuma cumartesi hava iyi gidince bizde sandıkki pazarda böyle olacak,daha önce deniz kabuğu toplamaya gittiğimiz karakiraz 'a gitmeyi planladık ,planada uyduk ama donduk çabuk çabuk kabukları toparlayıp arabaya zor attık kendimizi ,direk ateş yakıp bize sucuk sosis yapacaktı ama bütün odunlar ıslak olduğundan ateş yakamadık,kamp tüpünün ateşinde pişirip yedik ,biraz yanık falan oldu tabii ama yinede uzun zamandır evde olan bizlere bir değişiklik oldu,ben bu resmi o fırtınada nasıl beceripte çekebilmişim bilmiyorum ama benim çok hoşuma gitti,iki kardeş sohbet ede ede yürüyorlar,aman işte böyle..
bu arada okulların tekrar tatil edildiğini öğrendim,dahada bir şey demiyorum ben artık yuh diyorum,oha diyorum ,çüş diyorum ,evet terbiyesizliğimi her fırsatta dile getiriyorum ne var...
bu sabah yağan karı görünce kızları okula göndermedim ,çok zekiyim anladım hemen tatil yapacaklarını,ama bir sualim var,hadi bizimkiler anaokuluna gidiyor ,ilkokula bu sene başlayan çocukları olan arkadaşlarım çocukları uzun süren tatil yüzünden okumayı unuttuğu için kafayı yemişler,şimdi herşeye baştan başlamak gerekecek diyorlar,e ne olacak bu çocukların durumu acaba,sanırım bu seneyi tatil ilan etmek ve eğitime önümüzdeki eylül baştan başlamak gerekecek,böylece bizde aklımızımı oynatıcaz,saçımızımı yolacaz biliriz ...
hafta sonu kızlarla toplantı var eğerki kar o güne kadarda yağıp,o günüde piç ederse çok kötü bozulucam ben, neyse işte günlük durumlar böyleyken böyle dahada diyecek bir şeyim yok bugünlük benim,herkesi öperim..

8 Comments:

  • Bizim hatun da okulu çok özledi diye gönderdim bugün, patladılar artık evde. Okulu arıyorum sürekli erken bırakacak mısınız diye ama şimdilik birşey yok. Yarın tatil. Dediğin gibi bizimkiler hazırlıkta, ilkokullular ne yapacak?
    Bu arada, çok hoş çıkmış iki kardeş yanyana öyle:)

    By Blogger Annelog Atölye, at 2:57 AM  

  • yahu tozbezim ben gönderdim de kızı sabah, sanki kız 2. sınıfa değil de ilkokula başlıyor gibi heyecanlıydı dşün ne kadar uzamış bu tatil ayrıca da tüm ödevi dün gece yapması ayrı bir rekor tabeee... bunlar ağustosa kadar okula gidecekler bu gidişle:) e uzatmaları da olacak herhal bu tatillerin

    By Blogger Sardunya, at 4:43 AM  

  • Valla gına geldi kardan da tatilden de herkese, ucu bana da dokunuyor malum :)
    Resim superrrrrrrr, bence bunu buyut ve odalarının duvarına as tozbezim, yaa dua et kar dursun yoksa ben gelemem bulusmaya :((

    By Blogger Gün, at 4:44 AM  

  • resmi ekrana koydum arka plan olarak harika oldu zaten ordayken insan anlamıyor nasıl manyak bir görüntü olduğunu ,kurabiyecim bende seninle tanışmak istiyorum ben istanbuldayım sen egedesin dimi,ama msn olayına geçebilir ilişkimize boyut atlatabiliriz dilersen:p...şimdi bu işi nasıl yapacağımızı düşüniym ben bakıym senin email adresin varmı ben koyamamışım salak gibide,dur bi gidip bakıym ben..

    By Blogger tozbezi, at 5:40 AM  

  • kurabiyecim burdaysan bir chat boxa gelsene

    By Blogger tozbezi, at 5:46 AM  

  • Senin cüceler hep böyle gardiş gardiş sohbet mi ederler Tozbezim*maşallah yanim.

    By Blogger kedi, at 7:22 AM  

  • Poster yapilasi resim olmus, cok sirinler :)

    Ben de bugun yolda valiye soylendim durdum. Adam isi inada bindirdi, coluk cocuk bosu bosuna seferber oldu yahu!

    By Blogger Cerise, at 8:35 AM  

  • yaw tozbezicim cahilliğime ver..nere oluyo bu karakiraz?midye toplamak? toplayacak kadar bol mu? ay çok heyecanlandım ben şimdi..

    By Blogger ibeking, at 7:31 AM  

Post a Comment

<< Home