komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

2/18/06

özet

o kadar ara verdimki nerden başlasam diye düşünüyorum şimdi,en son blog kızlarıyla toplanacaktık orda kalmıştık oradan başlayıp bu güne doğru geleyim en iyisi,
pazar günü kar yağışı olacağını bildiğim halde kafayı koymuştum toplantıya gitmeyi ,o yüzden direğin söylenmeleri falan etkilemedi beni,öğlene doğru evden çıktım önce kuaföre gittim sonrada ezeromun evine yollandım,ben biraz geç kalmıştım hemen herkes oradaydı ,ben bir kerede bildim hangisi prugna hangisi kristal söyledim hemen,her zamanki tanıdık his vardı yine sıcak ve neşeli insanlardı ikiside ikisinide çok sevdim,herkes çok güzeldi o gün vede neşeli,yiyecekler harikaydı ne diyebilirim her seferinde çok iyi vakit geçiriyorum ben ,sanki çok eski ,çok özel arkadaşlarımla buluşmuş gibi oluyorum ,enteresan bir durum biliyorum ama gerçek bu hepsini çok seviyorum onların,keşke mümkün olabilse de daha sık görüşebilsek,neyse ,alçak karın bastırmasıyla erken çıktık yollara ve sohbeti kısa kestik ama çok güzel bir gündü ,ezeroma tekrar teşekkür ediyorum buradan bizi çok güzel ağırladı,tek sıkıntım ezeronun böcüklerini göremedim vede komik suratın yanağını sıkamadım,buradan diyim..sonrasındaki günlerimi özet olarak anlatıyorum ,tahammülüm yok uzun uzun anlatmaya ,manik dönemdeyim zira...
annem 2 sene önce hafif bir felç geçirdi ve arkasından sol bacağında ağrılı vede uyuşuk bir durum meydana geldi 2 senedir 50 ye yakın doktorla görüştü ve en sonunda çapada ağrı merkezine yattı bir haftalığına geçtiğimiz cuma onu çıkarttık ilaç tedavisi sürüyor dur bakalım...

bu arada sevgililer gününü kutladık tabiki direk bizi yemeğe götürdü,benim sevdiğim çikolatalardanda almış daha ne isteyim...

16 şubat kızların vede direğin doğumgünüydü o akşam 20 kişiyi ağırladım,çok iyi vakit geçirdik cumartesi günüde yani bugün tekrar bir doğumgünü kutlaması yaptık arkadaşlarımıza falan,yani diyeceğim şu ki ben son iki haftadır anne, ev , hastane, davet hazırlıkları ,temizlik gibi birsürü işle uğraştım bu sebeptendirki blog falan yazamadım,herkesi öpüyorum son olarak günün şarkısıyla yazımı sonlandırıyorum

iki hafta blog yazmam ,üstüne üstlük yazıncada bir sayfada anlatırım herşeyi, kısa olur ama kimse kızamaz bana o denli sevimliyim sevdiceğim..

12 Comments:

  • oh be, hosgeldin! direk beyin ve gussel kizlarin dimek ayni gun dogmus, hepisinin dogum gununu kutlarim efenim. ayrica gunun sarkisina ictenlikle katiliyorum:)

    By Blogger tavsan, at 2:39 PM  

  • hoşgeldin. seni epey merak ettik. neyse ki önemli birşey yokmuş. çoklu doğum gününüzü kutlarım. ben de şubat doğumluyum. kova burcu insanları olarak onları tekrar kutluyorum...

    By Blogger yalnızlar kraliçesi, at 5:41 PM  

  • geçmiş olsun tozbezim anneciğe,umarım ilaç tedavisi iyi sonuç verir..kızlarr ve koca da iyi ki doğmuşş,kocanın kovası biraz ağır kanlı oluo,en azından benimki öyle:) ama dişi kovalar pek çalışkan,yırtık olurlarr,umarım seninkiler ööledir:)
    öperim seni pek çok canım benim.

    By Blogger crystalsdreams, at 5:53 PM  

  • Şükür kavuşturanaaa!
    Tıklayıp "gözünü seveyim ege insanının"yazısıyla karşılaşıyodum ya"Hay gözün çıkmasın emi ege insanı"diyesim geliyordu.
    Neyse bakiim,affettik,bayağı şey atlatmışsın.Anneciğine üzüldüm,Allah şifasını versin artık,cücelere,direğe nice yıllar.
    "Sevimliyim sevdiceğim"ha.Eh doğru söze ne denir ki:)

    By Blogger kedi, at 6:18 AM  

  • geçmiş olsun.hoşgeldin.özledik seni.

    By Blogger yorgungeyik, at 6:20 AM  

  • Cok gecmis olsun tozbezim, arayi bu kadar acma sakin bir daha, sayfayi acip yeni birsey gorememek cok uzucu :(

    By Blogger Cerise, at 11:18 AM  

  • çok geçmiş olsun...ayrıca ev hakına mutlu yıllar dilerim...daha sık post yaz, özletme kendini...

    By Blogger dreambyduru, at 1:50 PM  

  • tojum çok geçmiş olsun, merak ettik yafs; birde erkesin doğum gününü kutlarım.öpüldünüs

    By Blogger Asuman Unsal, at 11:11 PM  

  • Annen umarım çok daha iyidir, geçmiş olsun dileklerimi iletirsen sevinirim. Doğum günlerini de kutlar, nice yıllar dilerim:)

    By Blogger Annelog Atölye, at 3:16 AM  

  • annene çok geçmiş olsun tozbezi, dilerim çabuk iyileşir. ne güzel öyle doğumgünleri, davetler, çikolatalar falan..hoş olmuş :)

    By Blogger huysuz, at 3:52 AM  

  • Canım geçmiş olsun anneciğine, ve minik prenseslerin yeni yaşları kutlu olsun, bir kez de burdan kutlayayım, nice nice sağlıklı mutlu yaşları olsun, anneliğinin yıl dönümü de kutlu olsun, muck...

    By Blogger Gün, at 2:51 PM  

  • Kızların cokseker tojbeji ama bu kadar ara verıp durma ya....

    By Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~, at 7:25 AM  

Post a Comment

<< Home