komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

2/21/06

cadoloz hodo....


insanın yazası gelmiyor ya bazen ,öyle oldum bende işte,bir yandanda kendimi kötü hissediyorum yazmıyorum diye ,bir yanımda off ne yazıcaksın diyor..
kızların doğumgünüydü ya bizden birsürü şey istediler ,mutfak seti, doktor seti, pony bilmemneleri,okul arkadaşlarına palyaçolu doğumgünü, barbieli pasta,bir sürü zımbırtı yani alabilecek ne varsa mümkünse alınsın ,e bizde tamam çocuklarımız sevinsin istiyoruz tabide ,yani hem onu hem bunu bizi aşıyor,aldık bunları karşımıza ,dedikki böyle böyle tamam istedikleriniz çok güzel bizde almak isteriz ama arasından bir şey seçin sadece ,üstelik evdede doğumgünü olacak hem evde hem dışarda olmaz ,siz bir düşünün sonra görüşelim dedik,bunlar düşünmüşler biz ponyleri almıyalım siz bize setleri alın dediler,güzel e doğumgünü ne olacak ,yok o olsun,e evdede olacak ,evde olmasın dışarda olsun,ama babanızında doğumgünü annesi babsı falan da gelecek benim evde bir yemek olayı yapmam şart,neyse öyle dedik böyle dedik,sonunda anlaştık biz bunlarla,doğumgünlerinde çok eğlendiler bir sürü hediye geldi falan bizim hediyeler akıllarına bile gelmedi bizde sesimizi çıkartmadık ertesi gün,bunlar ayıldı,e bizim setler nerde.. çıkarttık verdik hodo mutfak seti istemişti ,dodo da doktor ,ama doktor setinin böyle röntgen bakma penceresi falan var tabi röntgenlerde koymuşlar alsın baksın diye,ana bizim kız ben bunu istemem dedi iskeleti görünce ,tamam güzel dedik hiç açmayalım kutuyu değiştiririz,e bana ne alacaksınız dedi ,birde bebek bakım seti vardı istersen onunla değiştiririz dedik,çocuk tamam dedi fakat öte yandan çığlık koptu hayııır ona bebek seti almayın ya benimde canım çekerse ,(yemek ya bu canı çekecek çocuğumun) kızım tamam diyoruz bak değişik olsun ikisiylede oynarsınız falan , neyse uzatmıyım bunlar birbirlerine bir girdimi,herkez çığlık çığlığa ağlıyor dodo kapıları çarpıyor ben birşey istemiyorum diye ,hodo ağlıyor ben hepsini isterim diye benim çarpıntım tuttumu ,direk açtı ağzını yumdu gözünü,herkes bir köşede pıstı kaldı,ama yani öyle böyle değil hiç bu denli bağırmamıştık birbirimize,direk kendini salona kitledi ışık kapalı adam ağlıyormu bayıldımı bilmiyorum bizim sinirler altüst oldu,neyse o gece ne yemek yendi evde ne kelime konuşuldu ,kızlar ayıldı tabi gittiler babalarından özür dilediler ama ,hiç hava,adam konuşmuyor ,ertesi sabah erkenden almış doktor setini gitmiş değiştirmiş geldi aldı fırlattı önlerine ,hala konuşmuyor,bu sefer ben aldım bunları karşıma ,allah ne verdiyse söylendim,hayır aslında hata bizde onlar herşeye sahip olsun istedik sıkıntı çekmesinler ,içleri gitmesin başka yerlerde görüp falan ,hayır efendim yalanmış onların hepsi,azla yetinmeyen çokun kıymetini bilmiyormuş bir de böyle yaşlarına bakmadan ana baba demeden adamın canına okuyorlarmış,neyse biz karar aldık artık almıycaz bir şey bunlara anlasınlar biraz onlar için bazı şeylerin özellikle yapıldığını,biraz kıymet bilsinler valla çok korkuyorum doyumsuz ,şımarık çocuklar olacaklar diye ,tabi aslında şimdi hakkını yemiyim asıl arızayı hodo çıkarttıyor herşey onun olacak ,nasıl kıskanmak dodoyu ,nooldu herkes aldı setini geçti köşesine , hodonun resmini koyuyorum mutfak setiyle gören dünyanın en hanım en uslu çocuğu sanır bilmiyorki kimse nasıl bir cadaloz olduğunu ....

11 Comments:

  • Aaaa bu çok tanıdık bi hikaye gibi geldi bana.Neden acaba?
    Yok şekerim,haklısın,biz özendikce,aman gözleri kalmasın,anam-babam almamıştı demesinler diye kendimizi paraladıkça bunların kıymet mıymet bileceği yok.Yapacan bunlara mısır püskül saçlı bez bebek"hadi yürrüyün,yok barbi marbi,oynayın bunla,aha mis gibi bebek"diyecen kıymet bilirler belki.Off be.Döküldüm,rahatladım.Daha dün yaa,Zeytin'e ctesi alınan orgu sen müzik dersine götür,tüm çocuklar(parmakla diil ayakla basılacanı sanan ayılar) bassın,kırıl,bide diyoki zeytin hanım"onların ki can değil mi,oynatmayım mı yani?"Ulen dedim,bizim ki can değil mi?para mı basıyoz burda"Önümüzdeki 10 yıl Yok oyuncak falan,cezalılar.

    By Blogger kedi, at 11:50 AM  

  • Sizin bu bocuklerle isiniz zor valla. Hele canim cekerse lafina koptum :)
    Olsun aile arasinda olur oyle kavgalar. Ayrica mutfak seti falan diyince sandim ki plastik cay takimi falan! Bu ne yahu set met degil resmen mutfak! Valla ben bile kavga cikarabilirim boyle bir sey icin :)

    By Blogger Cerise, at 1:37 PM  

  • tozcum kolay gelsin, okurken yoruldum, sizi düşünemiyorum, öpüyorum seni.

    By Blogger Asuman Unsal, at 11:44 PM  

  • tozbezicim, yakında hepiniz tekrar canciğer kuzu sarması olursunuz. Kızlara da iyi bir ders oluyor bu galiba. İşe yararsa bizde uygulayalım. yerim ben dodoyuda huysuz hodoyuda..keşke benim alimin yanına da bi ikizi olsaydı..ne hoş evlere şenlik, ibeking de tımarhanelik...

    By Blogger ibeking, at 12:05 AM  

  • tozbezimm Allah kolaylık versiinn,imdatt diyip kaçasın gelio annadım ben şimdi:)o kadar tatlılar ,dünyanın en güsel şeyi bu çocuklar ama bi o kadar da insanı çileden çıkarabiliolar dimek..bi de nası farklı karakter bu ikizler ,demek burç murç yalan anacım,bunu da gördüm şimdi ben:)
    öperimm çokk

    By Blogger crystalsdreams, at 3:44 AM  

  • Allah kolaylık versin tojbejim, 2 tane birden dünya tatlısı cadı ile uğraşmak kolay mı?

    By Blogger Gün, at 3:53 AM  

  • İstedikleri birşey için onların da katkıda bulunmasını sağlamak (para biriktirmek gibi) işe yarar mı acaba? Kıymet bilirler mi böylece?

    By Blogger Annelog Atölye, at 6:48 AM  

  • Bittim bu hikayeye ben. Tabii cocugum olmadigi icin bana sirin geliyor :) Operim Tozbezim, kolay gelsin sana valla.

    By Blogger YesilErik, at 7:27 AM  

  • okurken gülmekten kendimi alamadim.. oluyor boyle ne yazik ki.. ama en cok biyokkedinin verdigi akla güldüm :)
    kelin ilaci olsa hesabi.. biz bekarlar rahatiz tabii.. ama olsun Allah baska dert vermesin gecer gider tatli hatiralar kalir bunlar.. ayrica 2zler burcuma laf ettirmem kristalcim söyliyim yanee..

    By Blogger Deadora, at 3:29 AM  

  • Benim bu gün doğum günüm. Bu nedenle kendime bir post yazdım, içinde ikizlere gönderme yaptım ve sana link verdim. http://www.yildizozturk.blogspot.com/
    Umarım beğenirsin. Yazılarını keyifle okuyorum.

    Sevgiler,
    Yıldız

    By Blogger Yıldız, at 3:48 AM  

  • yetteeeeeerr okumuycam geri kalanını. yorumlarda bile patlıyorum gülmekten gece yarısı. aha işte babam işeme bahanesiyle ne yapıyorum gülüyomuyum ağlıyormuyum neler oluyor dıye kontrole çıktı. ayyyyy yeter yaa yok artık boyle geceyarısı tozbezi okumak. gülmemi tutucam diye gozlerim potlüycek. acıyo işte şimdi bak.

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 5:14 PM  

Post a Comment

<< Home