komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/14/05

bratt pıtt ve nohut çelişkisi

rüyamdaaa,böle evi cadılar basmış,ama eskiden iyilermiş şimdi kötü olmuşlar bir dil döktüm cadıya abi bak sen eskiden ne iyi cadıydın gel yine iyi ol bak ne güzel iyilik felan derken abi ben bu kötü cadıyı adam ettim iyi oldu,uyanınca beni bir gülme tuttu,ay kabus görücem göremiyorum cadıyla anlaştım lan varmı ötesi...neyse aklımdan geçenler (canım benim kendisi) bratt la arkadaşmış amerikada olmasından ötürü, arıycak bugün diycek mantı yapıyoruz sende gel..dedim mantıya kanarmı ,kanar abi dedi kanmassa yinede yapın siz mantıyı dedi,(başına vurmuş mantısızlık) niyse yani bratt geliyor bize ,gelince kapıyı kitliyip diycezki soyunmassan biz seni soyarız kenkendine soyun elimizi donuna bulama,olmadı tutucaz bir striptizci geçicez karşısına artık donuna paramı olur ,mantımı olur, dağıtıcaz kafayı güzelce ,(zımbam gelirken california şarabı getir,)ben nachosta yaparım,yanlız adamlar ve çocuklar başlıklı konumuz hakkında herangi bir çözüm üretebilmiş değilim artık bulucam ona bir çözüm yolu... bugün cüceleri okuldan aldım pazara gittik beraberce,don ,toka uzakdoğu şeysinden kıl bebekler falan aldık sonra bunlar kadayıf gördüler aldık kadayıfı geldik yarın yapıcam işşallah tabiki kayın anneme sordum hemen(ay yine konuştu ya neden bilgisayarın başındaymışım...)neyse canım benim, sonra ufak bir yemek kazası geçirdim,şöyle oldu nohutu görünce diyette olan bünyem tüm hafızayı silip nohutun içine düştü yanında pideyide götürdü giderken,kendime geldiğimde turşu tabağını yalıyordum, dedim dur sen mademki dağıttım tam dağıtayım bi tabak daha yedim a.k. sonra şişmem artınca birazda su içtim baktımki patlıycam,son olarak biraz daha pideyi nohutun suyuna banıp yemek suretiyle kendimi kusma kıvamına getirdim sonra olanlardan bahsetmek istemiyorum sevgili günlük laubali davranışlardan hiç hoşlanmam...kısaca açım abi şu an bilemiyorum zımba dediki buda sana bir ders olsun,oldu valla oldukça lezzetli bir dersti,şu an yabancı damat var canım günlük o yüzden kalbim kadar temiz bu sayfadaki yazıma bir son verir,yeni mutlu yazılara diyerek bu güzide satırları bitiririm.

4 Comments:

  • Altima isedim gulmekten, gelirken kaliforniya sarabi getirim hatta istersen nacho'nun yanina tekila'da getirim, ay tekila dedim de hatirlasana senle nasi zibarana kadar tekila icip gece disari cikmistik Boston'da, sonada iceri gircez kulubun kapisinda diye 1 saat bekledikten sona tekerlekli iskemle olsada surda az donuversek sirada hemde oturuverirdik diye yazmistik, manyakmisiz biz, halada oyleyiz, saygilar sevgiler...

    By Blogger aklimdangecenler, at 12:01 PM  

  • ay o değilde abi ben atm gişelerindeki çöp deliklerine kusuyordum periyodik aralıklarla sen onu hatırlıyomusun ne içmişiz yuh be ay yine içelim yine kusalım öperim çok

    By Blogger tozbezi, at 1:34 PM  

  • Hatirlamammi, en guzide anilarimdan biridir o, unutmam unutamam, evet gene icelim, hatta sen orda ben burda icelim guzelleselim, birbirimizi gorunce surpriz olur bu guzellik olayi, saygilar, operim tabii ki bende...

    By Blogger aklimdangecenler, at 2:15 PM  

  • heheeeeyt için bee benim içinde bi kadeh için. hepimiz içelim:p

    By Blogger zehra, at 2:18 PM  

Post a Comment

<< Home