komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/12/05

burcularda harika bir pazar

aslında bu resim daha güzel çıkmalıydı ama elektrik direğide gözükmek istemiş,burcunun harika evinin pencere süslemesi bu,anlatıcam herşeyide toparlayamadım başlıyorum böyle işte ,
biz yine ezeromla buluşup yola çıktık biraz boğaz havası aldık ama sonunda evi bulduk,herzamanki gibi ilk giden biz olduk,arabadan inince bize el sallayan iki kişiyi gördük camda,hemen bizde salladık bu arada site girişinde suspectide yakaladık,suspect biraz çekingendi galiba önce ama hemen rahatladı sanırım çok güzel bir yüzü var suspectin vede çok becerikli olmalı yaptığı içli köfteler ve koyubeyazın zeynosuna ördüğü harika yelekten anladım bunu,neyse efendim asansörle yukarı çıktık kapı açık bizi bekleyen iki tatlı ,güleryüzlü insanla sarıldık hemen,ben herzaman insanın iç güzelliği dışınada vurur düşüncesine inanırım,birkez daha gördümki bu gerçek,burcu tanıdığım en sıcak güleryüzlü hoş sohbet ve nazik insanlardan birisi,handede aynı ablası gibi çok tatlı ve içten bir kız (günün anlattıkları karşısında tırnaklarını yemeye başlaması çok hoştu) ,ben çok iyi vakit geçirdim iyiki gelmişim diye düşündüm tekrar,sonra sırayla herkes geldi,su ve koyubeyaz artık çoook eski tanıdıklar gibi zaten benim için,(ezeroyu söylemeye bile gerek duymuyorum) yeniler hakında söyliyeceklerimde var elbette,pirik gerçekten çok kibar ve tatlı bir kız onunla çok fazla önceden muhabbetimiz olmamasına rağmen onu çok sevdim,tunacım çok genç , harika toplar yapmıştı,kızlar deli oldular akşam getirince ,çok şeker bir insan ve sanırım çokta güçlü,gün en geç gelenimizdi ama o kadar tanıdık geldiki bana ,kesinlikle günün çok güçlü ve akıllı bir kadın olduğunu düşünüyorum ben vede samimi,aşkböceği tüm ısrarlarıma rağmen bana poz vermedi o yüzden onun resmini çekemedim,ama diyebilirimki gerçekten bizler güzel çocuklar doğuruyoruz tam yemelik bir küçük adamdı kendisi, harika bir sofra vardı onun resminide koyuyorum çook çook iyi vakit geçirdim ben,en kısa zamanda tekrar etmeliyiz herkesin bu kadar pozitif olduğu bir ortamda insan daha çok vakit geçirmek istiyor,oyüzden bana çok kısa sürmüş gibi geldi,gerçekten herşey için harika ev sahipliğin için teşekkürler burcu ...

4 Comments:

  • ay yüzüm kızardı, ağzım kulakarıma vardım.. canım öperim seni çok.. iyi ki tanıdım hepinizi :))

    By Blogger suspect, at 10:26 PM  

  • Benim unuttuklarimi yazmisin Suspect hakkinda Annecim tesekkur ederim. Yerim seni ben... ham hum ham hum...

    By Blogger Koyubeyaz, at 11:41 PM  

  • ne güzel anlatmışssın, herkes için harika olması bu buluşmayı daha da güzel kılduı bence:)

    By Blogger dreambyduru, at 12:39 AM  

  • Çok fazla sohbet edemedik tadı damağımda kaldı, umarım bir sonra ki buluşmada daha çok dedikodu yaparız :)) Benim için yazdıklarına çok teşekkür ederim, hem biliyor musun sizin sayenizde güçleniyorum her geçen gün :)

    By Blogger Gün, at 3:32 PM  

Post a Comment

<< Home