komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/31/05

hepinize mutlu yıllar

11 Comments:

  • Sevgili Tozbezi,

    Sağlıkla, mutlulukla ve huzurla dolu nice senelere...

    Sevgilerimle.

    By Blogger Zeca, at 7:52 AM  

  • Cicilere bak yaa...seker seyler....hepinize guzel bir yil olsun canim benim...operim cok hemde...

    By Blogger aklimdangecenler, at 8:29 AM  

  • Lütfen kızı olmayanlara nisbet yapmayalım..35'imden sonra doğurmayacağım dedim çünkü :)

    By Blogger Asortik Krep, at 2:48 AM  

  • Canım Tozbezim, güzellerinle, direğinle birlikte sağlık, mutluluk dolu bir yıl dilerim. Komacan öpücükler üçünüze de.

    By Blogger Doruk, at 1:20 PM  

  • Sevgili Tozbezi
    Bu kızlar varken senin sırtın yere gelmez gibi geldi bana...Şahaneler!

    By Blogger Sardunya, at 1:52 PM  

  • arkadaşlar hepinizi öperim ben ya iyiki varsınız

    By Blogger tozbezi, at 1:02 AM  

  • mutlu,sağlıklı ve harika bir yıl geçirin inşallah :)

    By Blogger huysuz, at 1:14 AM  

  • Oyy oyyy yerim valla ben bu cüceleri, yeni yılınız kutlu olsun, hep saglikli mutlu olun, tüm dilekleriniz gerceklessin...

    By Blogger Gün, at 5:30 AM  

  • Merhaba Tozbezi, kızların çok tatlı, ailenle birlikte mutlu ve sağlıklı bir yıl dilerim.
    Sevgiler:)

    By Blogger Annelog Atölye, at 4:12 AM  

  • ön taraftaki hangisi bilmiyorum ama senin kopyan. kadına bak ya kendisinin aynısından doğurmuş:)

    By Blogger şugibi, at 11:46 PM  

  • Ay ay ay, yeni goruyorum bu fotografi, bu sirinleri. Canlarim benim yaa. Hakkaten ikisi de senin kopyan. Gec de olsa, sana, cucelerine, esine ve tum sevdiklerine iyi yillar diliyorum Tozbezicim. Muaaah, cok optum seni!

    By Blogger YesilErik, at 7:13 AM  

Post a Comment

<< Home