komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/14/05

maruzat

canım günlük,son bilmem kaç yazıdır adeta bir uyuz misali sürüp giden ruh halimden bu gün itibarıyla kurtulmuş bulunmaktayım,neden bugün diyeceksin inanki bir sebebi yok öyle uçtu gitti,sanırım bünyem bu kadar uyuzluğu kaldıramadı,artık bazı isteklerim var tekrardan ,öncelikle egeye taşınmak istiyorum,eğerki egede yaşayıp bana iş verebilecek birisi varsa lütfen haber versin evet burda doğdum büyüdüm bir sürü sosyal etkinlik şu bu barındırıyor burası ama benim aklım egede küçük bir sahil kasabasında yaşamakta,cüceler okula başlamadan bu işi halletmeliyim diye düşünüyordum hep sonra vazgeçtim gibi geldi ama şimdi tekrar depreşti bu istek ,korkuyorum ben bu şehirde çocuk büyütmeye ve yaşamaya,ikinci dileğim fazla kilolar işini artık kalıcı bir şekilde halletmem gerekliliği,evet tombul belki, ama şişko hayır...bu arada burada tanıştığım tatlı insanlar gerçek hayatımada girince onlara karşı duyduğum sorumluluk duygusu ve saygı beni küfür edemez bir hale getirdi bunun için kendime küfür edebileceğim bir blog açmayı düşünüyorum hatta açtım bile desem yalan olmaz, küfürlü blogumun adını söyliyceğimi bekleyenler daha çok bekler çünkü bildiğiniz gibi değil...
cüceler bu haftadan sonra artık tekrar okula dönsünler lütfen yoksa ortada sıçan misali süren annelik görevini delirmiş ortada sıçan palyaçosu olarak sürdürebilicem,
direğin bu yazıdaki yeri şudur:gölge etme başka ihsan istemem

7 Comments:

  • ama haksizlik bu ya, ben kufurlu yazilarini da okumak istiyorum:))

    By Blogger tavsan, at 12:49 PM  

  • başka yere taşınmanın yolu sdc karar verip alıp başını gitmekten geçiyor malesef tozbezicim.. direk ikna olsun, istediğin yerde yaşaa,biz de seni ziyarete gelelim.. hem biz seni nasılsan öyle seviyoruz ayrı bloga ne gerek var dök içini gitsin..ayrıca kilo problemin kolay halledebilecek kadar az bence.. öpüyorum seni çok..

    By Blogger suspect, at 11:00 PM  

  • Oradan kaçıp gitmek için kaybedecek birşeyinin olmaması gerek. Bu yüzden çoğu insan bunu hayal edip eyleme dönüştüremiyor sanırım. Akdeniz de olur dersen,ben sana iş bakiim ama bizim kasabadan :P

    By Blogger Sunthing Special, at 1:08 AM  

  • belki kucuk bir tatil iyi gelir sana? belli ki bunalmissin, bir dusun bence. Ikı uc guncukten birsey olmaz, kesin ayarlarsin, istersen Paris'e gel cok ucuz turlar var. Dondugunde moral depolamis olursun cok optum..

    By Blogger simiole paris carnet, at 9:33 AM  

  • KAFAMDAKİ TOZ BEZİ

    üşengeç, güçlü, havası olunca çok komik, hormonlarının etkisiyle zaman zaman depresif olabilen, birlikte zaman geçirmesi keyifli olan, balık etli, kısa saçlı, tv karşısında devrilip çekirdek yiyebilen biri.....Bu blog olayı ne enteresan...daha dün gibi blog olayına başlamam..sonra bir iki bloglar aleminde gezinti...kendine yakın birkaç kişinin bloguna takılmaya başla..sonra birde gel elin insanını tasfir et...belki de hiç alakası yok...ama toz bezi sen benim kafamda böyle canlandın ve ben seni öyle sevdim işte...okuyorum da...

    By Blogger ibeking, at 5:22 AM  

  • post yaz, yorum yapıcam:P

    By Blogger şugibi, at 1:09 AM  

  • tozbezim sen niye post yazmiyosun hııııı???

    By Blogger suspect, at 3:53 AM  

Post a Comment

<< Home