komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/12/05

işte harika sofra

9 Comments:

  • o cicegin orda isine?? fotograf cekicegin icinmi bu kadar susledin masanizi? yoksa hergun bole yemek yemiyor ve mutfakdaki minicik masadami yiyorsunuz? hic sevmem insan yedigi ictigi seylerin fotolarini niye koyar ki bloga cok cirkin!! kimi ilgilendirir sizin evinizdeki sofra duzeni yada yediginiz ictiginiz yiyecekler.

    By Blogger Narcis, at 1:51 PM  

  • bakıyorum okumadan duramıyorsun beni,ilgilenmiyorsan okumazsın güzelim,ciğerine paramı saydım ben senin,hadi selametle...

    By Blogger tozbezi, at 3:45 AM  

  • Sevgili Nergis, nasıl bir rahatsızlığın olduğunu bilmiyorum ama kısa zamanda bir uzmana görünmeni tavsiye ederim. Kızım sen kendi kendine mutlu olamıyor musun? Niye çamur atma ihtiyacındasın? Nesin sen?
    Bu arada biz hep böyle sofralar kuruyoruz, dostlarla beraber mutlu mesut saatler geçiriyoruz. Peki ama sen ne yapıyorsun? Yastığın kenarını ısırıp ağlıyor musun? Blogunda bebeklere çirkin diyecek kadar sevgisiz bir insana ne denebilir ki? Acıyorum sana.

    By Blogger Doruk, at 3:50 AM  

  • burcu ben cevaplayayım mı? lütfeeen:)
    nergisin rahatsızlığı hazımsızlık, kompleks ve yanlızlık. bir de ergense... normal bunlar. geçer zamanla. yani umarım.

    By Blogger şugibi, at 3:55 AM  

  • "Diger webloglarimi blog kardesi yaptim ama tek bu blogum kardes olamadi..Bu saatten sonra olamaz zaten.Blogkardesligi.com i hazirlayan cocukla gtalkda bir guzel tartistim.Bu blogum kardessiz kalmis oldu." diyen bir sahsiyet daha sonra linkleri silip kendi halinde gucci cizmeleri ile oynayip chanele bakip ardindan monte carlo gezisi planliyorsa vardir bir hikmeti diyorum.. Demkki ilk olarak amac bu bloglarin icine dahil olabilmek ama olamayacagini goruncede ezilmisligin acisini boyle yorumlarla hafifletmeye caismak buda bir yontem tabi ise yariyorsa... Napalim oda bunla mutlu olsun, birakin kucuk daha. Buyuyudugu zaman gelismeyen yada olmayan bazi organlari yerine gelirmi bilmiyorum ama umid ediyorum. Cunku sayilari artarak devam eden marka duskunu ayrica bu markalarinda yasamlarina renk ve kalite kattigini sanan sahsiyetler turemeye basladiki bu ileri hayatimiz icin facia gibi. Sevgisizliklerinin yerini cizme, parfum, gezi ile doldurabilecegini zannedip 30 yasina gelincede boyle olmayacagini anlayinca o zaman kadar harcadiklari paralari bu seferde psikiyatirlarina harcicaklar. Yazik ne diyim....

    By Blogger Koyubeyaz, at 4:05 AM  

  • nergis guzelim sen buyuk ihtimal 34 beden kalabilmek icin yiyip içmiyosundur, o yüzden bu yemek fotolarına bakmak azaptır senin için. ama bak dışarda bi hayat var, insanlar var, yemek var, paylaşım var, hayat sandığın gibi sadece gucci saatler ve armani çizmelerden ibaret değil. bunu ne kadar erken farkedersen o kadar mutlu olursun. sen şimdi doğru mutfağa git buzdolabını aç, içinde bişeyler varsa şöyle güzzel bi sofra hazırla kendine, anoreksik bünyeni ufaktan tedaviye başla, haa ufak demişken benden de bi rakı aç yanına.

    By Blogger mono, at 4:15 AM  

  • sofrada estetik diye bişii vardır ama arkadaşın bundan haberi yok herhalde.. yazık...

    By Blogger suspect, at 4:27 AM  

  • arkadaşlar nergis avrupa yakasının selini tadında bir şahıs, yazdıklarınızı anlıyacağını sanmıyorum. ama çok acıyorum.

    By Blogger zehra, at 4:33 AM  

  • insanlar kendilerine ait ozel seyleri sergilemekden zevk aldiklarini gordum bloglarinizi gezerken.bakin paylasim bu degil bence..Kullandiginiz bir seyi onerebilirsiniz,ama ozel seylerinizi es,cocuklar,yemek sofraniz,o gun ne pisirdiniz gibi burda paylasirsaniz gelecek yorumlarida olumlu yada olumsuz kabul ediyor olmalisiniz.bana gore yanlistir sizlere dogrudur.Bunda ne var? herkes ayni sekilde yasamak ve dusunmek zorundamidir? bana yiyip ictigimi ,esimle ozel diyaloglarimi,cocuklarimin kafasini tvye carparak nasil agladigini burda beni hic tanimiyan insanlara anlatarak ve photolarini gostererek aslinda ne kadar yanliz oldugunuzu ve birilerine ihtiyac duydugunuzu gosteriyor.Egitimsiz ve problemli biri degilim.Sizlerin bloglarinida ozellikle takip etmiyorum.Bloguma gelen yorumlar uzerine sizlere kadar sicradim.Kimsenin sahsina laf solemiyorum.tanimiyorum cunku sizi..oysa siz benim hakkimda her bilgiye sahip ve kisiligimi yasamimi yorumlayacak kadar bilgiye sahipmissiniz gibi tavir aliyorsunuz.Sasiriyorum..

    By Blogger Narcis, at 3:39 PM  

Post a Comment

<< Home