komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/13/06

ancık boncuk....

bayram öncesi canım kayınannem alışverişe çıkmak istedi,giyecek şeyi yokmuş doğru düzgün,doğru söylüyor hakkaten hep kaç senelik şeyleri giyiyor,beraber gezdik bütün öğleden sonra aldık birsürü şey ne oldu hiç birini giymedi bayramda, sebep bilinmiyor..ben size alışveriş yaptığımız günden bir diyalog aktarıyorum artık benmi salakım bu kadınmı saf bilmiyorum..
.......evladım ben öyle ancıklı boncuklu şeyler giyemem ,sen giy tabi yannış anlama sen gençsin,15 dak sonra... gerçi ben gençkende giymezdim ,ama sen giy sana yakışıyor .15 dak sonra... banada çok yakışırdı ama giymedim ben giysem giyerdimde... ama sen yanlış anlama giyeceksin tabi sen...15 dak... hafif kadın sanırlardı o zamanlar tabi eski zaman.. ama şimdi zaman değişti tabii...15 dak... sen ne giyeceksin bayramda ... 15 dak.. nasıl bonculu şıkırtılı bişeyler alsaydın yakışıyor sana hayır yanlış anlama evladım ben seviniyorum seni öyle görünce....15 dak.. öyle fazla ancık boncuk olunca rahat edemem ben, ama yakıştıran giyiyor tabii, yanlış anlamıyorsun dimi beni sen .............

0 Comments:

Post a Comment

<< Home