komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/1/06

yılbaşı olayı


canım günlük,yılbaşının ilk yazısını sana yazmaktan duyduğum neşeyi eminim sende farketmişsindir,bu yıl herşey daha güzel olsun,sana daha güzel yazılar yazayım ,daha sağlıklı ve huzurlu olalım dileklerimden sonra sana yılbaşı gecesinden aktaracaklarımı işte aktarıyorum
biz yılbaşına ailecek girdik bu sene kimseleri çağırmadık vede gitmedik,ama ben yinede herşey özel olsun istedim o yüzden herkesin en sevdiği yemeği yaptım ,masayı süsledik,ne kadar mum varsa yaktık ,abarttıkda abarttık...yılbaşı sofrasının resmini ve üzerindeki süsleri özellikle buraya koyuyorum ,evet abi biz hep böyle yemek yiyoruz çünkü şatoda yaşıyoruz...
cücelerim çok eğlendiler o gün onlara aldığımız hediyelere bakıp bakıp içlendiler çünkü yemekten önce açmalarına izin vermedik,yemek bitene kadar içleri şişti zavallıların,yemekten sonra hediyelerini açıp coştular, saat 10 gibi pinler bize geçti cüceleriyle beraber, beraber coştuk..yemek olayı herzamanki gibi abartılmış olduğundan herkesler fenalık geçirdi,ben hala silikon çekilmediği için akıtan mutfak tezgahından süzülen suları silerek giriyordum az kalsın yeni yıla, son anda cücelerle zıplayarak girdik,sanırım bu yılı zıplayarak geçiricez,saat1 gibi herkes dağaldı cüceler uyudu ,direk sızdı saat 3 de pin telefon edip ne yaptığımı sordu,oturuyorum gel dedim pin geldi sabaha kadar çekiştirilecek ne varsa çekiştirdik,bir kez daha karar verdik erkekler böyle boşuna kendimizi kandırmayalım,sonra pin gitti ben geceyi 3 yatak dolaşarak geçirdim,sabah olduğunda kendi yatağımda uyanınca çok şaşırdım hatta ,sabah direk bey dağda taş toplama isimli aktiviteye katılmak üzere arkadaşıyla buluştu ,bizde öğlen gibi anneme gittik,ordada küçük çaplı bir yılbaşı partisi yaptık ,akşam 7 de eve geldik kızlar banyo yaptı,yatarsın yatmam isimli komedi oynandı,bir önceki geceden kalan mezeler atıştırıldı,nip tuck sezon finali seyredildi,bu arada nip tuck ın 3. sezon bölümlerini aresden indirip seyrettim oh canıma deysin,işte sonra yattık falan pazar günümüz böyle geçti,bu hafta yine yoğun benim için çünkü cüceler cumaya karne alıyorlar vede bayram var inanılmaz birşey oldu bu arada bayram yemeğini organ hanım düzenliyor hayretler içerisindeyim,işte böyle canım günlük,biz yılbaşına böyle girdik,bu arada piyango bana çıkmadı,amorti bile çıkmadı,epey hayal kurmuştum,kıç üstü oturdum yine napalım allah sağlık versin,öperim herkesleri....

7 Comments:

  • Merhaba Toz Bezi
    Senin ve şahane zıp zıp cücelerin yeni yılını kutluyorum. Ben Yan Şatodan Sardunya:))

    By Blogger Sardunya, at 12:32 AM  

  • dayanamadım bir daha yazacağım
    :))) Sihirli Annem'in gerzek şatosunu bir anda gecekonduya çevirir be senin o şahane masa örtün... mumlara da bayıldım... her önüne gelen şatolanıyor kardeşim kredilerle... biz eski rockseverler yeni şato aristokratlarından kaç tane kaldı ki;) ruh erozyonunda yanlız değiliz:)

    By Blogger Sardunya, at 1:02 AM  

  • amorti bile çıkmayanlar olarak bir araya gelip imza toplasak, çekilişi tekrar yaptırabilir miyiz ;) güzel bir 2006 geçirmen dileğiyle

    By Blogger mehmet livvarcin, at 2:40 AM  

  • ya benim yorum biraz yanlış anlaşılmaya müsait olmuş yani şunu dedim: senin örtünün yanında Sihirli Annemin şatosu olur bir gecekondu... daha net söyliyim sevdim masa örtünü:))))

    By Blogger Sardunya, at 5:14 AM  

  • İçinde sen ve kızların olduktan sonra her yer şato, kıskananlar çatlasın :) PEhhhhhhhh

    By Blogger Gün, at 5:32 AM  

  • tozbezi eline saglik ne guzel sofra kurmussun :)
    umarim butun yilin cucelerinle birlikte en guzel sekilde saglik ve huzurla gecer :)

    By Blogger Cerise, at 10:23 AM  

  • ya orada olasım geldi, ama aynı masa örtüsünden bende de var ama bizim soframız öyle değildi :(
    cücelerin le mutlu ve sağlıklı bir ömür diledim sana. İnşallah kabul edilir :)

    By Blogger Asuman Unsal, at 4:25 AM  

Post a Comment

<< Home