komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/13/06

bayramda ...

bayramda eltim organ hanımlara gittik,önce gittik kayınanneyle kayınbabayı aldık,arabaya konserve gibi sığdık,cüceler büyüdü artık sorun oluyor sığmak böyle durumlarda,neyse vardık varacağımız yere,bıyık ve organ bizi eşofmanlarla karşıladı,daha hazırlanmamışlar kusura bakmadık tabi,neyse efendim kayınbaba,direk ve bıyık efendi av belgeselinin başına oturdular bende mutfakta organla takıldım,organın süper bir annesi var biz yemeğe gelicez diye bir ton şey yapmış evinde yollamış, organa sadece masayı kurmak kaldı,bu arada organla bıyık beyinde iki kızı var,büyüğüne manken diyelim tüm çabası o çünkü, küçüğüde limon olsun sürekli limon yiyor çünkü ,limonun dersleri iyi ama manken hanım 6 tane çakmış, yine bıyıkla konuşmuyorlar ,bir aile geleneği olan canın sıkılınca domuza kesme vakası bu ailede çok sık görüldüğü için bıyıkla manken domuza kesmiş bir durumda birbirlerine karşı,neyse ortam biraz yumuşadı biz gidince falan ama bıyık beyin sonsuz espri yeteneği bir danayı kıskandıracak boyutta olduğu için bütün günü bıyığın bıyıklarını yolmamak için kendimi tutarak geçirdim,bıyık organa şöyle sesleniyor çünkü ..ayı yavrusuuu bir su getir bakayım....kayınbaba ve kayınanne ehi ehi nede komik oğlan ayol şeklinde gülüyor sürekli, bayılıyordum az kalsın,bu arada bıyığın hala avlanmaktaki inadı,kuş gribinin ona bulaşmayacağına dair inancı müthiş doğrusu,epeyce laf soktuk birbirimize,sonra yemek yenildi ortama daha fazla dayanamayan ben,mankenin odasına kaçtım, hangi makyaj malzemesi neyle uygulanırsa neler olabiliyor başlıklı çok derin bir konuyu tartıştık uzun süre,7. saatini doldurmak üzere olan av belgesi seyiri artık beni kusma boyutuna taşımıştıki kayınbabam gitmeye karar verdi,kapıda süren vedalaşma geyiği ve bıyığın bana oha o çizmeler 45 numaramı kız şeklindeki nazik sözleriyle bayram yemeği sona erdi,eve geldik soyunduk dökündük direk koltukta sızdı kızlar oyun oynadı ben ortalıkta gezdim..
bayramın ikinci günü anneme gidilecekti,saat 13 gibi yola çıkabildik anneme vardık,kardeşim bayramdan önce babamın yanına kaçtığı için kendisi izmirde geçirdi bayramını,yanlızlığın verdiği sinir annemin yüzünden o kadar belliydiki hemen kaçasım geldi oradan ama tabi mümkün değildi bu,direk kapıdan içeri girdikten yaklaşık 4 dakika sonra müsade istedi ve gitti,günün geri kalanını annem direğin ne kadarda kurban edilesi bir varlık olduğu konusundaki imalarıyla geçirdi (tabiki birkaç ortak girilecek bir kurbanlık) daha sonra allahtan sem teyzo,firi ve fere gelerek ortamı yumuşattı çay may içildi fere nin cücesi ve benim cüceler arası gönül yapıldı,akşam oldu eve dönüldü.
bayramın üçüncü günü evde oturarak geçti tabiki direk efendi için geçerli değil bu,kendisi dışarda işlerim var başlıklı bayat malzemesiyle cuma gününü çocuklarla geçireceğini ifade eden sözlerle çıkıp gitti,cuma sabahı başımda dikilmiş bekleyen direk efendiyle uyandım,kendisi ustasıyla karşıya bilmemne pazarına gidiyormuş ,e çocuklar dedim ,ama bu iyi bir fırsatmış canım neden uzatıyormuşum bende böyle konuları,çıktı gitti ,neşeyle uğurladım onu hatta içimden neler dedim neler... kendisi yedi gibi eve balıkla geldi balıklar kızartıldı mutfağın ağzına sıçıldı,yemek yenildi kendisi dinlenme mekanı olan koltuğuna çekildi,maç açıldı çocuklar uzaklaştırıldı...işte bayram tatili bitti hafta sonu mucize beklemiyorum ama belki karşıma mucizevi bir fırsat çıkar diyede hayal kurmaktan alamıyorum kendimi....herkezleri öperim sevelim sevilelim düdük olarak yaşamak kimseye yaramıyor.....

17 Comments:

  • sana deger verip evine yemege davet eden insanlara sen karsilik olarak tuhaf nicklermi takarsin? Bir kadin olarak bu sokak uslubu ve kufurlu konusmanin sana yakistiginimi dusunuyorsun?

    By Blogger Narcis, at 3:47 PM  

  • nergis kes sesini sikerler adamı...hadi defol uç buralardan...senden mi oğrenicez sana mı sorucaz hadi defol...sokak uslubundan yesinler seni...

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 5:59 PM  

  • Kuzum NYNY sakin ol cicim...ay bu psikopata bagladi bu ara bosversene sen....

    Tozbezim supersin , seviyom seni ben hemde cani gonulden, duduk olarak yasamayalim diye yazmissin ama blog dudugu hemen cece sinegi gibi gelmis baksana hehehehe...operim...

    By Blogger aklimdangecenler, at 7:15 PM  

  • bak bülbüller susmuş
    bahçe perişan
    bayramsa bayramın
    mübarek olsun

    By Blogger mehmet livvarcin, at 12:08 AM  

  • biz de seni seviyoruz tozbezi :)
    ozlemisim yazilarini gercekten :)

    By Blogger Cerise, at 1:43 AM  

  • nergis kadın olarak kadın olarak diyosun ya,çok gülüyorum ben sana,sen senin türlerininde adını çıkardın kız.
    böyle ilgi çekemezsin güzelim,kıçını açıp resmini koysana bloga bak epey ziyaretçin olur o zaman yorulmazsın bu kadar sende, hemde bizde görmüş oluruz bu kadar lafı nerenden çıkarıyorsun diye....

    By Blogger tozbezi, at 3:41 AM  

  • nyny canım benim seninde ağzını öpeyim ne güzel demişsin

    By Blogger tozbezi, at 10:46 AM  

  • Ne hoş.. Çok güzel comment'ler atmissiniz, elinize dizinize gonlunuze saglik.. (yoksa "belinize kuvvet" mi deseydim karar veremedim)

    neyse.. uzerime vazife degil, karismiyayim..

    By Blogger Gunbatimi, at 11:58 AM  

  • ya hu nergis nesin sen yaa. okuma bizleri kardeşim beğenmiyosun madem. ne diye kaşınıyorsun. işine bak sen yapay dünyanda.

    By Blogger zehra, at 2:59 AM  

  • tozbezi aslicin ve bernanin bloguma yazdigi yorumlardan dolayi gelip blogunuzu okudum sonra herbirinize sicradim..Aslinda sizlerle hic bir ortak konum olamaz.fakat hergun bloglarinizda benim yazilarimi konu alan yazilar yazdikca okumaya devam ettim.Ayni yas grubumdaki evli ve cocuklu kadinlarin kendi aralarindaki iletisimleri sohbetleri ilgi duydugu seyleri okuyorum sizlerde.Sonra diger bloglara geciyorum herkes sizin gibi acaba? yoksa siz kendi grubunuz icindemi bu tavirlardasiniz..
    Anliyamiyorum bu uslubunuzu,nefretinizi,yargilarinizi satasmalarinizi,kufurlu konuzma tarzinizi,aile ici duzenlerinizi merak ediyorum mutlumusunuz? yoksa mutsuzmusunuz ki bu kadar nefret dolusunuz? yada hic evlenmemis cocuk sahibi olmamis kisilere takindiginiz bir davranismi bu? sizi tek tek incelemiyorum genel olarak anlamaya calisiyorum sadece..Sizin bana ettiginiz kufurler gelip bana saplanmiyor siz kendinizi kucuk dusurmekden baska bisi yapmiyorsunuz oysa..ben yorum yazdikca sizi kiskirttikca siz toplu halde buyuk bir kinle hakaretlee basliyorsunuz.Beni elestirmek yerine neden kendinizi burda gormeye calismiyorsunuz?

    By Blogger Narcis, at 4:27 PM  

  • hehehhh hem yazı hem yorumlar çok eğlenceli. tozbezi blogunun hastayım:P

    nyny sana da hastayım ayrıca:)

    By Blogger şugibi, at 12:37 AM  

  • nergis, sen farkındamısın bir söylediğin bir söylediğini tutmuyor,kişilik bölünmesimi yaşıyorsun, söylediklerinin farkındamı değilsin,
    bizim çocuklarımıza çirkin, karga yavrusu isimleri takarak bu tartışmayı başlatan sensin,hata yaptığını kabul edeceğin yerde sanki biz sana saldırmışız gibi nasıl konuşabiliyorsun, üstelik bu konu kapanmıştı aradan zaman geçmişti sana bulaşan yoktu gelip sen başlattın tekrar
    ben seni anlayamıyorum bizimle diyalogların kesilmesinmi istiyorsun yoksa bizi aşağılamaya çalışarak mutlumu oluyorsun ben güne yazdığın yorumu okuduktan sonra senin gerçek olmadığını bile düşünmeye başladım hayatı nasıl bu kadar basit algılayabilirsin belliki çok farklı hayatlarımız var ben böyle mutluyum sen orda kal ben burda, iyi böyle...

    By Blogger tozbezi, at 12:44 AM  

  • Elbette hayati basit algilarim.benim kendimden baska bir sorumlulugum yok..sizlerin sahip oldugu sorumluluklarda cocuklariniz ve aksam yapacaginiz yemekleriniz asil ben sizi okurken ogrenmek isterdim hepsi bumudur? yasaminiz artik bu sekildemi devam edicek?
    Ama sizlerin kufurlerinden,cirkin elestirilerinizden sizleri anlamaya calismakdan cok size cevap verir durma geldim.bakin once bloguma gelip hakaret dolu yorumlar yazan sizsiniz.benim sizlerle herhangi ortak bir konum yok zaten.olamazda..sizlere ne tarzim nede yasam bicimim uyabilir.istedigim sekilde dusunebilirim ve yorum yapabilirim.
    Guzel bir kadin maymun gibi bir erkekle evlenir ve maymunumsu bir bebek ortaya cikar onun fotolarini bloguna koyar..gidip kadina bebegin kocana benziyor nerelisiniz siz bu nasil bir genetik yapidir? demiyorum.Gidip ona yorumda yazmiyorum.kendi blogumda bir genelleme yapip fikrimi yazdim sadece..sizlere ne oluyor? Kimin blogu hakkinda yorum yaptigimi bile bilmiyorsunuzki! her yorum olumlu olmak zorundami ben bole dusundum bole yorumladim..neden birde bu tarafdan bakmiyorsunuz.Siz bakamazsiniz ama siz ancqak kufur etmekden birbirinizi blogunuza davet edip zorla yorum yazdirmakdan,saldirganlikdan anlarsiniz.beni bloglariniza konu etmeyin..sizlerin bloglarinda yazili olmak istemiyorum.Arkadaslarimin beni taniyanlarin sizlerin bloglarinda beni gormesini istemiyorum.Sizler tartismak istemiyorum cunku sizlere sizin bana solediginiz kadar laflar edemem..yazmayin benim hakkimda konu kapansin.

    By Blogger Narcis, at 8:30 AM  

  • ey gerizekalı dübür, yorum yaptığın yazıda adın mı vardı, senin hakkında mı yazılmıştı. allahın dangalak zibidisi. gerçek hayatta bu kadının karşısında tek kelime edemezsin sen. hazır nette kimse seni görmüyor diye saydırma şansın var sanıyorsun değil mi şebelek gerzek.

    By Blogger şugibi, at 11:04 AM  

  • Cok terbiyesizsiniz..hayretler icindeyim.yasamim boyunca hic kimseden bu kadar cirkin laflar duymamistim.ne kadar basitsinizki bu kadar kotu laflar edebiliyorsunuz.Uzuluyorum 30 yasini asmis turk kadinin su haline bakin! yazik. Maddi manevi destekliyorum Haydi kizlar okula!!kampanyasini.Ulkemin icinde yasiyan turk kadinini haline bakin..ve bu turk kadinlari cocuklar dogurup onlarida kendileri gibi yetistirecek.

    By Blogger Narcis, at 1:22 PM  

  • bana gerizekali diyorsun ama emailinden senin ev telefonuna kadar her bilgine ulasabilirim burdan ve ettigin laflarida sana cok kotu odetirim.Hukukcu bir ailenin kizi olarak seni uyariyim gidip internette insanlara kufurler etmek yerine isledigin sucun en az kac yildan basladigina bir bak.her nerde olursan ol seni bulmam ole kolayki..verdigin email adresinden senin ev telefonuna adresine kadar ulasir solediklerinin hesabini verdirtirim.Haddini bil terbiyesiz !!

    By Blogger Narcis, at 1:35 PM  

  • ya söylesene başından. amacın benim ev telefonuma ulaşmak mıydı. vereyim ben sana numaramı. baştan bilseydim böyle bi ilgin olduğunu. tüh.

    By Blogger şugibi, at 1:56 AM  

Post a Comment

<< Home