komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

12/17/06

enli atlet

bu resme bakınca canım bahar gelsin istedi yine,ben bahar yaz insanıyım sarmıyor beni soğuk garip renkli havalar ,gerçi bu sene hava çok şahsiyetsiz davranıyor kışmı geldi vazmı geçti anlaşılmıyor istanbulda,maymuna döndük iyice ne giyecek belli ne içecek(bu içecek kısmını cümle bütünlensin diye kullandım alakasız olduğunu biliyorum konuyla)..
bu gün bizim mahaledeki bir vakfın koro seçmeleri vardı cücelerle gittik ,ben onları bu kadar yetenekli bilmezdim aferim dedim çıkışta ,ama yinede yeterince yetenekli değiller ki bir aylık deneme süresince aldılar koroya bakalım nolucak...
direk eskişehire gidecek az sonra aldımı beni yine bir kasavet ,işte böyle güzel günlük havadan sudan konuşarak bu postuda tamamlamış oldum,birde kızların okulda okumak için kıçlarını yırtarcasına uğraşması sonucunda sonunda bugün çözdükleri bir cümle varki bugünün anlam ve önemini o denlide güzel anlatıyor, kendisini kuran arkadaşın önünde saygıyla eğiliyorum ve bu nadide cümleyle yazıma son veriyorum.....enli atlet ninene ait.....

6 Comments:

Post a Comment

<< Home

12/6/06

haksız yok

söz verdim yazıyorum ,umarım tekrar yazmayı alışkanlık haline getirebilirim,geçen yaz öyle feci geçtiki günlük daha önce sana bahsetmiştim zaten kayınbabamın hastalığı falan evde hasta baktık aylarca ,biz direndik ama o bir türlü inadından vazgeçmedi ve bu senenin başından beri söylediği gibi (vademiz doldu bizim artık diyordu) malesef aramızdan ayrıldı,allah kimseyi hasta edip süründürmesin diyorum ve bu bahsi kapatmak istiyorum ..
onun dışında cüceler okullu oldu artık, bizde onların okuluna yakın bir yere taşındık,bu sene gerçekten birsürü değişiklik yaşıyoruz bir şeyleri sona erdirip yeni şeylere başlıyoruz ,herşeyde vardır bir hayır diyorum ve bu bahside kapatıyorum..
onun dışında güzel şeylerde oldu tabiki namestem türkiyeye taşındı bu beni bu sene en mutlu eden olay oldu diyebilirim ,bir insanın diğeriyle hergün mutlaka konuşmak ihtiyacı içinde olması,herşeyi korkmadan anlatabilmesi ,akıl sorup aldığı akla güvenerek hareket edebilmesi gerçekten çok kıymetli bir durum,değerini bilmek lazım ,bildiğimi düşünüyorum ve onu burdan çok öpüyorum,gerçi dünyanın öbür ucundaykende farklı değildi herşey ama daha yakın olmak iyi geldi bünyeye diyim canım benim ...
kızların sınıflarını ayırdık herkes kendi kişiliğini bulsun birey olmayı anlasınlar artık diye genellikle iyi görünmesine rağmen sanırım hodo duruma tam olarak alışamadı,her tenefüs kardeşinin sınıfının kapısından kardeşine bakıyormuş söylenene göre, dodo da o kadar bunalmışki senelerdir hodonun sorumluluğundan görmezlikten geliyormuş kardeşini, sonra dodonun arkadaşları görüp söylediklerinde söyleyin ona işim var çıkamam tenefüse diyerek kardeşine haber yolluyormuş bu güne kadar sesimi çıkartmamıştım bu duruma ama bugün hodonun bana başkalarıyla haber yolluyor yanıma bile gelmiyor diye ağlak ağlak konuşması üzerine dodo hanımı kenara çekip kendisini kraliçemi zannettiğini sorma gereği hissettim ,oda dediki anne ama beni hiç rahat bırakmıyor sürekli peşimde ,e tamam sende haklısın güzelim, hododa haklı ,ulan bende haklıyım ne edicem ben sizle....

7 Comments:

  • Öncelikle başınız sağolsun, kayınpederine allah rahmet eylesin. Yeni evin hayırlı olsun. Kızlara eğitim hayatlarında başarılar. Gerçekten de ne çok şey olmuş yaşantında. Bu arada ikizlerin sınıflarını ayırmak iyi fikir. Ama Dodonun Hodoyu görmemesi meselesinde senin de dediğin gibi herkes haklı ya. Dodo kendi kanatları ile uçmak istiyor, Hodo hala Dodo bağımlısı ve sen evlatları ayıramayacağından kararsız bir anne. İnşallah Hodo da kendi kanatları ile uçmanın güzelliğini farkeder.

    By Blogger cenebaz, at 11:39 PM  

  • Başınız sağolsun.Yeni taşındığınız ev de güle güle oturun.

    By Blogger Nenoni, at 2:00 AM  

  • Bana bloglari sevdiren kisi, en bi harbi blogger, hosgeldin! Mcuak sana kocaman.

    By Blogger gayri_ihtiyari, at 9:24 AM  

  • oyyy yerim ben seni....hakkat yerim bak cusseme bakip olayin vehametini kavramissindir zaten...senin benim icin yazdiklarina al bendende o kadar...operim vede severim seni.iyi gunner dilerim ayrica....hatta hayatta basarilarinizin devaminida dilerim, enisteme selam...

    By Blogger aklimdangecenler, at 11:22 AM  

  • tozbezicim, uzun zamandır bakmıyordum bişii yazmıyorsun diye çok sevindim yazdığını görünce. bütün kötü şeyler geride kalmıştır umarım. yeni gelen yıl gusellikler getirsin sana.kayınpederin için baş sağlığı diyorum. kızların durumuna ise oy oy oy demekle yetiniyorum. Allah sabır versin şekerim sana. tez zamanda görüşelim. öperim :)

    By Blogger suspect, at 3:21 AM  

  • Tozbeziiii!!! Sayesinde blog dunyasina adim attigim blogger, blog dunyasinda ilk kez bir post okuyup yerlere yattigimi hatirladim kisi..hosgeldin!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:41 AM  

  • Eskiden bir blogum yokken bile seni okurdum arada ve yazılarını çok beğenirdim. Geri dönmene çok sevindim:)

    By Anonymous Anonymous, at 7:15 AM  

Post a Comment

<< Home

12/5/06

ben geldim

güya yeni post yazıcaktımda,uzun uzun anlatıcaktım nerdee..
hadi dedim eski yazıları ekliyim ay tek tek eklenmiyormuymuş meğerse bunlar, ay bayılıcim şimdi,ekle ekle bitti sonunda ,hehehe geri geldim ben yahu....
valla söz yarın yazıcam yeni bişiler çok uykum var şimdi öperim çok...

6 Comments:

  • Hoşgeldin, yoktun epeydir..

    By Blogger Nenoni, at 10:38 PM  

  • Şükür kavuşturana. Bak, hemen bekliyoruz yeni yazılarını.

    By Blogger cenebaz, at 12:04 AM  

  • Canim Tojbeji annem bilsen seni ne cok ozledim...

    By Blogger Koyubeyaz, at 1:54 AM  

  • ay bilmemmi ne işkence bi işi onları eklemek:(
    hoşgelmişsin canım arkideşim. öperim çok:) çabuk yaz emi.

    By Blogger ezero, at 4:37 AM  

  • hoşgeldin bacım.özledim ben seni

    By Blogger yorgungeyik, at 2:01 AM  

  • hoşgeldin tekrar sen beni tanıyadın bende seni okuyamadım ama iyiki geldin tekrar ara ara hep baktım sana geldinmi diye.

    By Blogger gazel vakti, at 6:16 AM  

Post a Comment

<< Home