komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/15/05

kolonyalı mendil

bugün saat 8 gibi tepilmek suretiyle uyandım ,rugrats, angry beavers,o mucit çocuk neydi bilemedim adını,sünger bob kare şort,rocconun uyuz hayatını cüceler eşliğinde seyrettikten sonra,kahvaltı olayı ve kocanın evde olmaması şaşkınlığını atlattım, daha sonra canım kocam evimin direği,saat 13 sularında kapıda belirdi ben kastırınç 17 bakışıyla kendisine bakınca(kastırma gücü 17 en yüksek kastırma seviyesi olan bakıştır 1 den 17 ye kadar uzanan yelpazede kastırınç 17 senin azına sıçayım yine cumartesi cumartesi nereye gittin ulan dümbelek , gibi bazı gizli imaları bünyesinde taşıyabilir)neyse kocacııım bana salak ve bir o kadarda öküz olan abisiyle olduğunu söyleyince bir hayret nidası ister istemez dudaklarımdan döküldü ,çünkü tüm evrenin bildiği üzre bu insan kılıklı ,yandan yemiş orhan gencebay suratlı adam cumartesilerini ava gitmek gibi son derece önemli bir işle geçirir, ben sendemi ava gittin yani derken sevgili ev direği kocam,gittim ama baktım öle diyerek, hayatının büyük bir kısmını içeren bu eylemi bir kere daha kullandığını bana belirtti,tabiki konferans konumuz kuş gribi, av yasağı,kimin beyni sıyrılmış, gibi başlıklarda toplandı.bütün bunların yanısıra benim bahsetmek istediğim henüz 6 aylık bir av köpeği ve en şahsiyetsiz isimlerden birini ömrü boyunca taşıyacak olan kontesdir
efendim kontesin ilk ava çıkışıymış hayvana egzersiz gerekiyormuş,dedim iyi geçtimi kontesin ilk avı,süperdi valla dedi peki dedim kuş vurdumu güzel abin, vurdu dedi,peki dedim kontes o kuşu alıp geldimi, geldi dedi,bir çocuk tekerlemesi gibi giden yazımda burda filmi kopartıyorum abi.... dedim siz ailecek manyakmısınız ya hayvan mikrop aldıysa ya getirdiysen eve ya çocuklar hastalanırsa ,ben böyle otomatiğe takmış giderken ,ya dedi ben ellemedim ,zaten abim kuşuda almadı kontesin ağzınıda kolonyalı mendille sildi,ben orda koptum zaten dahada birşey diyemedim adama........ ay zavallı hayvan, hayvan ava çıktığına pişmandır şimdi,zımba diyoki ulan ben av köpeğimiyim süsü köpeyimiyim diye düşünür o bu gece, düşünür abi fakat bu nasıl bir sivri zekalıktır ,hangi gezegenden gelme bunlar yaa, ben anladım bugün beyin yok bunlarda.çok öperim

7 Comments:

  • Ben varya cok severim o 17 siddetinde kastirinc bakisini, bende bayiltma ayarli bagiririm cok guzel, ikisini bi arada yap bak bidaa gidiyomu ava' mav'a...kontes artik olmustur kralica bu olaydan sonra, diyorum bak o hayvandan fayda felan gelmez artik ne av'a nede bole balo'lara felan goturemezsiniz nede olsa hayvan kimlik kargasasi yasiyo dedim bak, dedim suledim..operim
    zimba

    By Blogger aklimdangecenler, at 9:54 PM  

  • bisi daha dicem unutmusum abi ,bence gezegenden degil karadelik'ten ucup yada kacip gelme bunlar...baska yerden olma ihtimali cok az ...sevgiler tekrardan operim..
    zimba

    By Blogger aklimdangecenler, at 9:57 PM  

  • Bu ne yahu, ne desen az valla...

    By Blogger Gün, at 1:26 PM  

  • haahaa biliyorum o bayıltma ayarlı bağırmayı ben...hakkaten sende bu konuda çok başarılısın,gün valla az geldi söylediklerim varsa bişey sende söyle

    By Blogger tozbezi, at 12:28 PM  

  • Söyleyeceklerim sansürlenebilir ama :)

    By Blogger Gün, at 12:50 PM  

  • offffff amanin ...resmen gülmekten tıkandım...kolonyalı mendille hayvanın ağzını silmek ha...ayyyyyhhhhh tozbezicik çok güldürdün beni...bu gece sabaha kadar tüm arşivini okuycam...yeni keşfetmedim ama nasıl olmuşsa okumamışım. anlamadım ama boyle daha iyi. çok operim.

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 4:25 PM  

  • internet calismiyo pek burda bu aralar, burda hersey zaten ya `Pole pole` -yavas yavas- ya da `Kidogo kidogo` -azar azar-... ama bi calissin baglanti falan, hepsini okuycam yazdiklarinin. okuduklarima karnim catladi cunku gulmekten :)

    By Blogger pigmelerle.dans.eden, at 5:19 AM  

Post a Comment

<< Home