komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/18/05

böğürtlenli pasta


geçtiğimiz pazar günü ormana gittik böğürtlen toplamaya diye,yağmur yağmış ya nasıl yemyeşil heryer deli olduk ailecek,birde allahın bir kumsalını bulduk karadeniz sahilinde ,deniz nasıl köpürmüş ,kumsal kocaman allahım bir deniz kabukları getirmiş akıntı cüceler kafayı yedi mutluluktan ,topladık ne varsa ,pazar gününün hasılatı böğürtlen ,kuşburnu, kocayemiş ve deniz kabukları oldu,doğa bize çok iyi geldi o gün. tüm söyliyceğim bundan ibaret.öperim...
bu resmide orda çektim, daha çok çektim ama şimdi işim var

3 Comments:

  • delisin bende severim doga bortu bocuk olsunda ruhumuz dinlensin...sen buraya gelsen artik iceri hic girmeyiz , bu kadar yesil bir yer daha gormedim cunku ben....topladiginiz bogurtlenlerden pastami yaptiniz kiz??? benim icinde ye oooh mis gibi ne guzel, soyle kocana gene gotursun sizi....operim cok

    By Blogger aklimdangecenler, at 8:54 PM  

  • ayyyy ben bayılırım böğürtlene.
    açıldı gene gırtlak zaten zar zor verdiğim 6 kiloyu uçdan başladım almaya:(( daha az iştah açan bi başlık rica etsem:) öptüm çaktırmadan:))

    By Blogger zehra, at 8:22 AM  

  • ay merak içindeydim kaç gündür nereye kayboldun yahu,alıştıklarımdan ayrılamam ben kolay kolay yapışırım ölee be dondurdum bir kısım böğürtleni (odenli topladık yane)veririm sanada üzülme sen öperim çokcana,canımın içi zımba nerde yiyos diyet nolcak sakladım ben sen gelince yapıcam pastayı öperiim..

    By Blogger tozbezi, at 8:29 AM  

Post a Comment

<< Home