komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

10/19/05

sobelenmişim ben haberim yoktu,ezero geri gelmiş hepimizide sobelemiş,yazıyorum hayatımın gizli gerçeklerini,bakalım ne çıkacak ortaya...

  • herşeyi yapmayı severim yapmaktan çekindiğim yada ya yapamazsam dediğim hiç bir şey yoktur ama bir kere yapıncada bütün cazipliğini yitirir gözümde çok tehlikeliyimdir bu konuda
  • hayatta yapmaktan sıkılmadığım tek şey annelik
  • çok sağlam kahve falı bakarım
  • cücelerim ikizler vede kızlar çok şükür
  • evimin direğini ilk gördüğümde evlenmeye karar verdim 9 yaşındaydım o zaman
  • çocukken hep amerikada yaşıyım ne olur diye dua ederdim gittim yaşadım bir dönem
  • müzik öğretmeni olmama 1 sene kala okulu bıraktım
  • aklımdan geçenlerle 16 yaşında lisede tanıştım18 senedir hala en iyi arkadaşım
  • aklımdan geçenlerle lisede satriani hastasıydık hep hayal kurardık abi amerikada konserine gitmişiz filan diye amerikada satriani konserine gittik beraber böyle mal gibi bakakaldık
  • çok feci bir çocukluk ve genç kızlık dönemi geçirdim acayip başkaldırırdım herşeye çok çektiler benden
  • yemek yapmak özel ilgi alanlarımdan biri ,
  • banyoda bile kitaplığım var manyak gibi okurum aynı anda 5 kitap okuduğum olmuştur
  • panik atağım var 6 senedir antidepresan kullanıyorum
  • 34 yaşına geldim anne oldum hala çok küfrediyorum
  • sigarayı vede kafa çekmeyi çok seviyorum
  • amerikadan önce vokalistlik yapıyordum
  • aşırı dağınığım
  • tembellik yapmak en sevdiğim iştir

1 Comments:

  • burcunuz ikizler mi sizin yaa.hayatta bana bu kadar benzeyen bi varlığın bulunması çok mutlu etti beni.sanki başkasının ağzından beni ve ergenlik yıllarımı dinliyordum.çok şaşşırdım : ))

    By Blogger duygu, at 1:37 AM  

Post a Comment

<< Home