komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/19/06

künefe

....anne canım ne istiyor biliyormusun
....ne güzelim
....hani gitmiştik bir kere yemiştik böle saç gibiydide yapışıktı ama
....ne ki o dışardamı yemiştik
...dışarda yedik ama tatlıydı böle nefisti hani
...şeymi pişmaniyemi hani böle saç gibi
....saç gibi ama ama yapışık
...tamam işte pişmaniye o
....ama sıcaktı hani
...sıcakmıydı pişmaniye diil o zaman o
...hani et vardı üstünde
...nasılyaa tatlı dedin ama
...hayır etvardı üstünde soslu böle yoğurtla
....ne diyosun çocuum
....ya onu yemiştik sonada onu yemiştik saç gibi
....yemekten sonramı yedik saçı
...evet yaa anlamıyomusun
....anladım benseni önce et yedik yoğurt soslu sonra tatlı saç yedik dimi
....yaaaaa anneee hani peynir vardı içinde
.....yoğurt soslu peynirli et mi
.....yaaa anne yaaaa
.....ağlama kızım yemişiz bi şey bulucaz dur bakalım
.....anneee tatlı diyorum tatlıı etli tatlı olmaz
...kızım sen dedin lan et diye
.....ya anne onu önce yedik iştee
.....hee önce etli yoğurtlu sos yedik
.....evet
...sonra tatlı saç yedik
.....evet işte
....tamam sakin ol şimdi anladım ben iskender yemiştik onu diyosun sen
....hah evet iskender tatlısı işte

9 Comments:

  • çarp ağzının ortasına bi tane,der şeytan böyle zamanlarda :) de ben anladım, künefe istiyo çocuk. uğraştırmasanıza yavruyu :))

    By Blogger mehmet livvarcin, at 6:15 AM  

  • cok seker yaa :)
    bayiliyorum bu cocuklarin tasvirlerine, safliklarina, sadeliklerine...

    By Blogger Cerise, at 12:33 PM  

  • Ailecenek harikasınız siz :))

    By Blogger azna, at 10:57 PM  

  • bende küçükken tel kadayıfa çimen tatlısı dermişim....yanlız kızını takdir ettim..ağzının tadını bilecek...aferin ona

    By Blogger ibeking, at 11:19 PM  

  • e tozbezi sen dee önce iskender üstüne künefe yemişsiniz ne var anlamıycaaak !!!!

    By Blogger mono, at 11:58 PM  

  • ama çok acı çekmiş ya ifade ederken kıyamam ona ben. Yığalım künefeyi, yapış yapış olsun saçlar, :)(:

    Tozbezim öperim ben küçük cüceleri, bir de ısırırırm yanaktan

    By Blogger Asuman Unsal, at 3:08 AM  

  • Gülmekten gözümden yaşlar geldi, hain anne ne acı çektiriyorsun çocuğuna :)

    By Blogger Gün, at 10:05 AM  

  • Tanımlamalar süper:)))) Anlaşılmamak da, anlamamak da zor tabiii:)))

    By Blogger Annelog Atölye, at 2:03 AM  

  • Gülmekten yanaklarım ağrıdı tozbezi, "kızım sen dedin lan et diye" bölümünde attığım kahkahayla ev çınladı resmen. Bayıldım size :)

    By Blogger silgi, at 7:59 PM  

Post a Comment

<< Home