komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/14/06

obur cubor

eşşeğimin başı sobelemiş beni,aburcubur olayından ötürü, çok fena bir konu bu yaa anlat anlat bitmezki liste yapıyorum aşağıya dur bakalım ne olacak
  • pringles olayı bendede var ama sour cream onıon olacak yeşil kutu yani
  • şamfıstığı,badem,
  • amerikada çok yerdik ballı acı fıstıklar vardı onlar olsa varya deli gibi yerim şu an
  • çukulata tabiki ama bitter olacak,tablerone bitter olursa öperim herkezleri
  • m&m fıstıklı bir kilo olsa yerim valla
  • enteresan olabilir ama dil peyniri olayım var benim öle alır yerim peynir peynir
  • brownie tabiki mümkünse vişneli
  • dondurma neli olursan gel
  • her çeşit hamur işi börek pizza
  • sucuklu izmir tulumlu salçalı tost (canım ödemiş tostları)
  • patlamış patlamamış mısır
  • allahım takıntım cinebonlar(çok üzgünüm iş yapmadı kapadılar dükkanı)
  • hindistan cevizli çukulatalar
  • nutellayı zaten evden ayıramıyoruz
  • cevizin içine girdiği herşey
  • taze ceviz ve taze ekmek ikilisi
  • avakadolu peynirli sandviç(manyağım ben)
  • hindi füme mayonez domates hardal peynir ve göbekten oluşan bir sandviç olayım daha var hastasıyım

bu liste böyle gider korkarım yemeklere geçicem,bende sardunyave ezeroyu(her ne kadar kendisi zayıf olsada)sobeledim öperim herkezleri...

12 Comments:

  • tozbezicim ne guzel yazmissin, listeni okurken butun o yazdigin yemekler gozumun onunden gecti :P

    By Blogger Cerise, at 2:00 PM  

  • tozbezicik bir süredir merak edip duruyorum bir türlü fırsatını bulup da soramadım. aynı sene aynı burçta doğmuşuz. benim doğumgünüm 29 Mayıs ya seninki ne zaman?

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 5:13 AM  

  • yazarım benimkisi 19 haziran belli zaten ikizler olduğun gözünü seveyim...

    By Blogger tozbezi, at 5:41 AM  

  • hihihihi :P

    dil peyniri pisboğazlığından bende de var.:) başladım bir de duramam. o kotü. m&m fıstıklı off ki offf...yalnız bloglardan okuyup da şaşırdığım en çok bu nutellayı kaşıklamak işi. nasıl suçluluk duyarak yerdim oyle ne gereği varmış. bir de küçükken çokokrem tüpte vardı onu emerek içindekini bitirmek tarif edilemez bir zevkti.

    By Blogger ne yazdı ne yazamadı, at 8:00 AM  

  • Eşekbaşımızdan adımla aburcuburculuğumun (bu kelimeyi yazarken iki kez burcu yazdım yahu) bağlantısını öğrenip geldim, bir de ne göreyim burada da ikizler olmakla ilişkilendirilmiş. Yok yok kaderimde var benim bu iştah:)

    By Blogger Doruk, at 12:51 PM  

  • pringles yeşil kutu hakkında bir itiraf....arasıra oğlumun kakası da öyle kokuyor..canım delicesine pringles çekiyo o zaman...iğrenmek felan yok yani...bir de carrefour içerenköyde şu amerikadaki fıstıklardan satılmaya başlandı...hani şu şekerli kokulu olanlardan..acaba dediklerinden de olabilir mi? Bakmadıysan bir bak istersen....afiyet olsun..

    By Blogger ibeking, at 12:45 AM  

  • valla tozbezim ne diyim aburcuburların kulu kölesi beni sobelemişsin:))) hem ben ezero gibi zayıf falan hiiç değilim

    By Blogger Sardunya, at 2:03 AM  

  • hahahahh alya çok yaşa sen." bu arada benim kargam senin kargalarından güzel olabilir" puhahahhh

    By Blogger şugibi, at 6:28 AM  

  • karga karga gaaak dediii nergis çıkma deliğinden orda kal dediiii:p
    ay gözünü kargalar .... tövbe tövbee.
    tozbezim yazacağimdir lakin bende bu kadar geniş menü yoktir. napcaaz şindiii:p

    By Blogger zehra, at 6:32 AM  

  • Bu cinebon Cinnabon mudur, yoksa bana mi oyle gelmektedir? Bir donem boyunca cinnamon roll'larla beslenmis birisi olarak merak ettim, Turkiye'ye de acildi mi diye. Acilmissa bile kapandi mi simdi yani? Operim seker.

    By Blogger YesilErik, at 8:16 AM  

  • yeşilerik evet odur yanlış yazmışım ismini açtılar buradada dükkanı ama benden başka alan yoktu galiba,geçen gün gittim kapanmış ühühü yok oldu tekrar..yapmayı öğrendim ama aynı olmuyor ya şekerim öperim çook

    By Blogger tozbezi, at 8:33 AM  

  • listeyi okurken titreme geldi, sağa sola saldıracak gibi oldum. bir kanepe, bir tv, bir hafta izin ve senin liste :)

    By Blogger mehmet livvarcin, at 12:16 AM  

Post a Comment

<< Home