komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/20/06

anlayana

benim söylemek istediklerim var uzun zamandır,fırsat olmadı yazamadım bunları,benim yaşantım birsürü sorumluluk içeriyor ,her sabah yataktan sadece kendim için kalkmıyorum ben , benim kalkmamı bekleyen ,benim yardımımı bekleyen insanlar var hayatımda ,bazen gün sona ererken bir bakıyorum saçımı bile doğru düzgün toplayamamışım,o denli yoğunluk var hayatımda anlatmak istediğim hayatım değil benim burda,ben bu blogu hayatıma gülmek olayları biraz komik algılamak için açtım,ben böyle yazıyorum sen başka türlü yazarsın ciddi şeyler anlatırsın ,öteki yemek anlatır,başkası resim çizer koyar,bir başkası koltuk resmi koyar mutlu olur,beni ilgilendirmiyor kimin ne yaptığı ,herkes hayatını biraz anlatıyor burada belki benim gibi onlarda rahatlıyordur bir değişiklik oluyordur onlara,ben kimseyi olumsuz eleştirmek için katılmadım bloggera olumlu eleştirmek gibide bir derdim yok ama paylaşım oluyor bazen,iyide oluyor bence pozitif bir katkı oluyor bana diye düşünüyorum,
benim herşeyi biliyorum en iyisi benim gibi bir iddamda yok,ben bana doğru geldiği gibi yaşıyorum hayatımı,bildiğim emin olduğum şey şudurki ben gerçeği yaşıyorum,olması gerekeni yaşıyorum,okuduğum öğrendiğim gibi değil ,hayatı geldiği gibi yaşıyorum ,çünkü çoktan öğrendimki hayat kitaplarda anlatıldığı gibi ,çeşitli yoğunluktan gelen öğretiler gibi ,başkalarının yaşadıkları gibi değil,bu benim hayatım ,uymuyor başkasının kalıplarına,evrensel açıdan geniş açıdan falan bakamam ben hayatıma ,bulunduğum açıdan bakabiliyorum sadece ,zaten önemli olan bunu yapmak bence,bulunduğumuz yer hayatı yaşamak içine girmekle ilgili,dışından ahkam kesip, bundan sonraki devrenin öğretilerini okuyup tartışmakla kimsenin yoğunluğu artmıyor,
karışık anlattım biraz belki çok net olmadı söylediklerim ama anlaması gerekenler anlamıştır ne demek istediğimi,herkesin kendi gerçeğinin içinde yaşamasını dilerim... budur söylemek istediklerim..

12 Comments:

  • bu mudur?...budur...

    By Blogger dreambyduru, at 7:46 AM  

  • Evet evet budur da anlamayan anlamıyor ne yazık ki...

    By Blogger Gün, at 10:06 AM  

  • imzami atarim altina, polemige girmem :)

    By Blogger Cerise, at 10:26 AM  

  • Tozbezi bence sen yazmaya devam et..

    By Blogger Asortik Krep, at 10:37 AM  

  • katılıyorum..

    By Blogger matilda, at 11:44 AM  

  • evet yaaa....iyi dedin.

    By Blogger begune, at 11:50 AM  

  • Bence de oyle sekerim de, n'oldu, kim kizdirdi seni? Ayni sahsiyet degil galiba bu sefer.

    By Blogger YesilErik, at 12:29 PM  

  • Biraz duygusal davrandiginizi dusunuyorum.
    "Hamama giren terler" diye bir deyim vardir. Eger kamuya acik bir alanda bir eylemde bulunuyorsaniz elestirilmeye de hazir olmalisiniz. Kimsenin sizi elestirme hakki olmadigini dusunmeniz bence dar bir dusunce. Size mudahele haklari olmayabilir ama elestiri haklari vardir. Yalnizca sizin icin degil, benim icin, onun icin.. hepimiz icin gecerli bu durum.

    Sanal dunya genis bir dunya ve her turden insan var. Ve bu dunyada insanlarin birbirini elestirmeye hakki da var dye dusunuyorum.

    Sonucta bloglarda yazan, daha cok yemek-cocuk-arkadas ucgeninde yazan bir kesimi elestirenler var ancak tarih boyunca cocuk-mutfak-koca vs minvalde donen yasamlari Sylvia Plath'den Simonede Beauvoir'a, Virginia Wolf'a kadar pek cok kadin yazar ve dusunur de elestirmistir ki biz bugun onlarin eserlerini okuyoruz.

    Kendinizle barisiksaniz ve hayatinizdan memnunsaniz, sizi elestirenler sizin yasaminizi degistirmeye calismiyor, size mudahele etmiyorsa bu elestirilere bu kadar sert, hele de bazi yerlerde gordugum gibi kufurlu cevaplar vermeniz sizi kendi capinizda hakli iken,en azindan benim gozumde, haksiz konuma dusurebiliyor.

    Sanal dunyada, ozellikle de forum, blog gibi fikir paylasimina acik alanlarda varlik gostermeye devam ettikce, elestirilere alisacak ve zamanla bu elestirilere ve elestirenlere daha objektif bakmaya baslayacaksiniz diye dusunuyorum.

    By Blogger tahin, at 4:08 PM  

  • Biz seni ve yazılarını çok seviyoruz. Sen yazmaya devam et,kulaklarını tıka bööle densizlere.

    By Blogger cenebaz, at 3:36 AM  

  • bence tozbezi 'beni eleştirmeyin' demiyor zaten. 'bilerek ve isteyerek kötülükle,kışkırtma amaçlı yazılmış,saygısız eleştirilere ne gerek var?' diyor.
    anlayana..

    By Blogger huysuz, at 4:35 AM  

  • ah be tozbezim... hiç girme bile polemiğe derim:))) salla gitsin eleştirileri de... ister sırf çocuk yazarım ister kocamı istersem nasıl kirli don yıkanır onu ya da freud'u anlatırım uzun uzun ne biliyim ya da nolacak kıprısın hali derim... blog benim degil mi blog senin değil mi... yazdıklarına katılıyorum ama kelimelerine yazık etme bence daha fazla harcama gereksiz eleştirilere karşı ne yoruyorsun güzel nefesini- olayları anladım mı? zerre kadar bilgim yok... ama baktım seni accık deşmişler yazamadan duramadım işte

    By Blogger Sardunya, at 8:18 AM  

  • bence duygularını çok doğal yolla dile getiriyorsun. yani konuşma diliyle. yazar mı olacaktık. bildiğin gibi devam et...

    By Blogger yalnızlar kraliçesi, at 8:11 PM  

Post a Comment

<< Home