komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/20/06

polemik

6 Comments:

  • denizkızı ,mutlaka bir gün tanışırız merak etme,çok komik dimi bende çok güldüm

    By Blogger tozbezi, at 4:00 AM  

  • bende seni öpüyorum çok yaa ...

    By Blogger tozbezi, at 4:01 AM  

  • valla çok memnun oldum seni tanıdığıma (senin haberin yok ben kendim kendime tanıştım senle dün)bi maruzatım varda söölemesi ayıp .eklemek istiyorum seni linklerime ama beceremiyorum niyeki acıba??

    By Blogger yorgungeyik, at 5:00 AM  

  • ay dur ayol hallettim valla.koydum senin blogu. gül gibi link oldu

    By Blogger yorgungeyik, at 5:12 AM  

  • Sekerim, ne komik kadinsin sen ya :)) Koptum var ya gulmekten buna. Cok operim seni.

    By Blogger YesilErik, at 12:25 PM  

  • Hehuu:) süfermiş

    By Blogger Sunthing Special, at 12:46 PM  

Post a Comment

<< Home