komik şeyler konuşalım moralimiz düzelsin

1/23/06

delirmiş değil ama yeterince yakın

hafta sonu yemek yemeye verdik kendimizi evcek,sürekli pişirip yedik,akşama kadar çizgi film seyrettik,çok eğlendik efenim çok,sürekli şimdi ne yapsak mısırmı patlatsak kestanemi çatlatsak diye geçti bütün hafta sonu,ben bazı yerlerdede belirtiğim gibi balatalarımı yaktım,kayışı koparttım,kafayı sıyırdım,tatilde bir yere kadar,bu haftada kar yağışıyla geçecekmiş,bu demek oluyorki okulların açılması gereken hafta kar tatili olacak böylece tatilin süresi bir yıla kadar uzayıp gidecek,benim eğer köşede atmadan kalan sigortam varsa onlarda atacak
temiz bir ev,hazır yemekler,sakin çocuklar,aşık bir koca,formda bir bünye...bilmiyorum çok şeymi istiyorum hayattan....
cücelerden birinin burnuyla sorunu var,yani nezle falan değil bildiğiniz burnuyla sorunu,sevmiyor burnunu sürekli yokluyor,sürekli sümkürüyor ,oysaki içinde bir şey yok,taktı kafayı burnuna,korkarım kopartıp atacak bir yere,yada burun isyan edecek duruma ,tik oldu çocukta burnundan ses çıkartmak,magandaya dönüşecek zamanla anlatamıyoruz,diğer cüceninde tırnaklarına kastı var,uzamıyor tırnakları ,yani ben göremiyorum uzadığını,bende saçlarıma taktım bu aralar kestireyim rengini koyultayım diyorum sonra her sene bu zamanlar bu konuda bana nasıl geldikleri ve sonra nasıl pişman olduğumu hatırlıyorum tutuyorum kendimi ama geçmiyor o his bir türlü,vahiy gibi saçını koyulaştır ve kısalt,saçını koyulaştır ve kısalt..... artık beni akıllı bişey sananlarda anlamıştır ne tür bir sıyrık olduğumu sanırım
daha ne diyeyim ben belliki saçmalamaktan başka bir şey yapamıyorum bu gün,öperim herkezleri

4 Comments:

  • sacini sakin koyultmaaaaaaaa al sana vahiy gibi bir ses daha.. tut kendini o renk senin gozlerine ve tenine cok yakisiyor otur oturdugun yerde...

    By Blogger Koyubeyaz, at 4:55 AM  

  • sac olayina cok guldum. ya sen ne gusel anlatiyosun ya herseyi:) bir de bu temiz ev, uslu cocuklar asik koca formda bunye felan filmlerin kandirmasi bence ya. var mi ki boyle bir hayat gercekten. "hayir goruyorsunuz filmlerde, gercek sanip istiyorsunuz olmayinca da uzuluyorsunuz" kilikli bir laf vardi trt'nin eski dizilerinden "nasil evde kaldim" isimli cok guzide bir mahinur ergun senaryolu, lale mansur istirakli dizinin bir bolumunde. bir adam etmisti bu lafi lale mansurun oynadigi karaktere. velakin, bizi kandirmislar!
    opuyom ben de seni:)

    By Blogger tavsan, at 5:15 AM  

  • tozbezi bu çocuklarda mod aherhalde burun takıntısı, bizim kız da değişik bir burun çekme geliştirdi sonunda tik olarak kaldı sanırım üst dudağı bıyık uzatacak kadar ayrılacak yakında burnundan...

    By Blogger Sardunya, at 6:41 AM  

  • Bende habire saçımla başımla uğraşırdım, bu depresif halde bile engelledim kendimi bu kış, inat ettim popoma kadar uzatıcam saçları, hem belki böyle kamufle ederim kiloları :))

    By Blogger Gün, at 12:53 PM  

Post a Comment

<< Home